Helmareiden Ruotsi-ottelun lipunmyynti avattu – Täytetään stadion yhdessä!

Naisten A-maajoukkue kohtaa Ruotsin MM-karsintojen lohkovaiheen päätösottelussa Tampereella Ratinan stadionilla syyskuussa.

Suomi ja Ruotsi kohtaavat syyskuussa Ratinassa.Kuva: Ⓒ SPL

30.6.2022 klo 15:13

Helmarit jatkaa MM-karsintojaan heinäkuussa pelattavan EM-lopputurnauksen jälkeen. Suomi kohtaa ensin Irlannin vieraskentällä torstaina 1.9. ja Ruotsin Tampereella tiistaina 6.9. Kahteen viimeiseen otteluun lähdetään jännittävistä asetelmista – Ruotsi on jo varmistanut lohkovoittonsa, mutta Suomi ja Irlanti taistelevat tiukasti jatkokarsintapaikkaan oikeuttavasta toisesta sijasta. Katso lohkon tilanne >>

Kello 19.00 käynnistyvässä Ruotsi-ottelussa tavoitellaan Ratinan stadionin täyttämistä ja samalla naisten karsintahistorian yleisöennätystä. Vanha ennätys on vuoden 2005 MM-karsintaottelusta Espanjaa vastaan, jota seurasi Helsingissä 5890 katsojaa.

Tervetuloa kokemaan kaikkien yhteinen jalkapallojuhla ja kannustamaan Helmarit voittoon Ruotsista!

Etkö löytänyt etsimääsi?

Seuraa meitä