Hallitus kokoontui vuoden viimeiseen kokoukseen - VAR-pilotti käynnistyy

Hallitus päätti käynnistää VAR-pilottiprojektin.

Kuvituskuva

13.12.2023 klo 18:53

VAR-pilotille ohjataan 240 000 euron investointiavustus UEFA:n HatTrick IV-ohjelmasta projektin ensimmäisen vaiheen (2024-2025) käynnistämiseen (VAR-auto, tekniikka, kalusto, koulutus).

Hallitus päätti jalkapallon säännöistä ja määräyksistä, sarjoista ja maksuista, Suomen Cupin säännöistä 2024. Lue lisää >>

Hallitus päätti varata 150 000 euron avustuksen UEFA:n HatTrick IV-ohjelmasta Järvenpään keskuskentän stadionhankkeelle.

Hallitus teki päätöksen Honka ry:n hybridiakatemiatuen puolittamisesta (17 500 euroon), sillä tuen kriteerit poikapuolella eivät enää täyty, kun seuralla ei ole joukkuetta miesten pääsarjassa. Tuki jatkuu vuoden 2024 ajan, nykyisten seuratukien loppuun asti.​ FC Honka ry:n tyttöpuoli täyttää edelleen huippupolun kriteerit.

Lisäksi hallitus käsitteli jalkapallon ja futsalin strategiaa 2025-2028.

Hallituksen seuraava kokous on 29. tammikuuta.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Seuraa meitä