Haku Eerikkilän yläkoululeiritykseen auki 31.5. asti

TAKAISIN 10.5.2022 klo 12.12 Haku Eerikkilän yläkoululeiritykseen auki 31.5. asti JAA: Eerikkilä Sport & Outdoor Resort järjestää yhteistyössä Palloliiton kanssa 7.-9. luokkalaisille suunnatun jalkapalloleirityksen, jonka keskeisenä tavoitteena on opettaa nuori urheilija elämään huippu-urheilijan elämää koulunkäyntiä unohtamatta.

kuvitusKuva: Juhani Jarvenpää

16.6.2022 klo 00:19

Eerikkilä Sport & Outdoor Resort järjestää yläkoululeiritystä neljässä eri lajissa: jalkapallossa, futsalissa, salibandyssa ja yleisurheilussa.

Valtakunnallinen yläkoululeiritys on osa Suomen Olympiakomitean urheiluakatemiaohjelmaa. Yläkoulu- eli valintavaihe on tärkeä osa urheilijan polkua ja urheilijaksi kasvua.

Jalkapalloleirityksessä Eerikkilän huippuolosuhteet, huolellisesti rakennettu leiripäivän aikataulu ja ammattivalmentajat takaavat laadukkaan toiminnan toteuttamisen leirityksessä. Leiritys on motivoituneille pelaajille oiva mahdollisuus kehittyä urheilijana ja saada tärkeitä käytännön vinkkejä omaan arkeensa. Pelaajien kehitystä seurataan ensimmäisellä ja viimeisellä leirillä tehtävien testien avulla sekä pelaajat saavat palautetta tekemisestään kentällä ja sen ulkopuolella. Leirityksessä tullaan järjestämään myös maalivahtivalmennusta siihen erikoistuneen valmentajan johdolla.

Leiritystä toteutetaan yhteistyössä Palloliiton kanssa. Lähtökohtaisesti leiritys on tarkoitettu motivoituneille pelaajille, jotka eivät ole mukana Huuhkaja- ja Helmaripolulla tasolla 4 tai 5. Poikkeuksena voi olla pelaajat, joille ei ole esimerkiksi mahdollisuutta omassa ympäristössään aamuharjoitteluun tai seuran lisäharjoituksiin.

Jalkapallon yläkoululeirien 2022-2023 alustavat ajankohdat:
7. lk 1. leiri: 20.-23.9.2022 (ti-pe)
8.-9. lk 1. leiri: 27.-30.9.2022 (ti-pe)

7. lk 2. leiri: 6.-9.12.2022 (ti-pe)
8.-9. lk 2. leiri: 13.-16.12.2022 (ti-pe)

7. lk 3. leiri: Leirin ajankohta päätetään myöhemmin (tammi-helmikuu)
8.-9. lk 3. leiri: Leirin ajankohta päätetään myöhemmin (tammi-helmikuu)

7. lk 4. leiri: Leirin ajankohta päätetään myöhemmin (maalis-huhtikuu)
8.-9. lk 4. leiri: Leirin ajankohta päätetään myöhemmin (maalis-huhtikuu)

Haku on auki 31.5. asti >>

Etkö löytänyt etsimääsi?