Haemme kiertuetyöntekijää Palloliiton ja K-ryhmän kesäkiertueelle

Oletko Sinä etsimämme henkilö? Hae kesän mielenkiintoisimpaan ja upeimpaan kesätyöhön! Tarjoamme ainutlaatuisen mahdollisuuden kokea ja oppia uutta!

Bubi ja HelmiKuva: Riku Laukkanen

28.4.2022 klo 14:08

Kiertue toteutetaan yhteensä 16 eri paikkakunnalla 18 tapahtumana. Kiertue on osa pääyhteistyökumppanin ja Palloliiton yhteistyötä K-ryhmän liiketilojen pihoilla järjestettäviä matalan kynnyksen liikuntatapahtumia kesällä 2022. Liikuntatapahtuman pääkohderyhmänä ovat lapset, lapsiperheet ja nuoret. Tapahtumat ajoittuvat koulujen loma-aikaan, keskiviikosta lauantaihin kesä-heinäkuussa (8.6.-9.7.) välisenä aikana sekä kolmen tapahtuman osalta elokuussa (11.-13.8.).

Toimit yhteistyössä Palloliiton valitsemien ja kouluttamien paikallisten jäsenseurojen kanssa. Tapahtumajärjestäjänä olet läsnä jokaisessa tapahtumassa ja vastaat yhdessä paikallisen jalkapalloseuran kanssa tapahtumien käytännön järjestelyistä yhdessä nimetyn kiertuepäällikön kanssa.

TEHTÄVIISI SISÄLTYY AINAKIN SEURAAVIA OSA-ALUEITA:

Työssäsi olet osana Suomen Palloliiton seurapalvelutiimiä. Työ edellyttää, että sinulla on mahdollisuus tehdä tarvittaessa työtä iltaisin ja viikonloppuisin sekä matkustusvalmiutta kotimaassa.

Tapahtumapäivinä olet rakentamassa, toteuttamassa sekä purkamassa tapahtumia eri puolilla Suomea. Tehtävääsi kuuluu toimia tapahtumien juontajana. Tallennat myös kiertueella materiaalia sosiaalisen median kanaviin Palloliiton ja K-ryhmän markkinoinnin ja viestinnän tukena. Tapahtumapäivien välissä työtehtäviisi kuuluu valmistella tulevia kiertuetapahtumia, huoltaa sen varusteita ja välineistöä sekä mahdollistaa hyvällä suunnittelulla kiertueen laadukas toteuttaminen yhteistyössä eri toimijoiden kanssa.

Työaikasi on keskimäärin n. 5 päivää viikossa. Työ on jaksottaista ja se ajoittuu ajalle 30.5.-10.7. sekä 9.-15.8.

ARVOSTAMIAMME/ODOTTAMIAMME OMINAISUUKSIA OVAT:

• Tehtävä vaatii matkustamista. B- tai BE- ajokortti vaaditaan.

• Olet innostunut ja saat toiset innostumaan. Sinulla on hyvät vuorovaikutustaidot.

• Olet oma-aloitteinen, joustava, toimeen tarttuva ja tulet toimeen erilaisten ihmisten kanssa. Olet joukkuepelaaja ja mahdollistat siten yhteisen menestyksemme kiertueen tapahtumissa. Osaat toimia muuttuvissa olosuhteissa ongelmanratkaisulähtöisesti. Olet yhteistyökykyinen.

• Arvostamme tapahtuma-alan kokemusta vastaavan kaltaisista tehtävistä sekä halua oppia ja omaksua uutta. Liikunta-alan ja seuratoiminnan tuntemuksesta on sinulle hyötyä tehtävässä onnistumisessa.

• Olet palveluhenkinen ja palveluasenteesi on timanttia. Hakijalle katsotaan eduksi sosiaalisen median osaaminen eli pystyt kuvaamaan tunnelmia, livekuvaa ja videoita kiertueelta sen somenäkyvyyden varmistamiseksi.

Hakuaikaa on keskiviikkoon 11.5. klo 23.59 saakka.

HAKEMUKSEEN >>

Lisätietoja tehtävästä antavat seurapalvelujohtaja Timo Huttunen, p. 040 823 5270 (maanantaina 9.5. klo 13-15 ja tiistaina 10.5. klo 9-11) ja seurakehittäjä Lasse Keski-Loppi, p. 040 734 0086 (keskiviikkona 4.5. klo 13-15 ja perjantaina 6.5. klo 13-15.