FIFA on nimennyt kansainväliset erotuomarit vuodelle 2023

Kansainvälinen jalkapalloliitto FIFA on nimennyt kansainväliset erotuomarit vuodelle 2023. Suomen naiserotuomareille myönnettiin kaksi uutta paikkaa (yksi erotuomari ja yksi avustava erotuomari lisää).

Laura Koskinen nimettiin ensimmäistä kertaa kansainväliseksi avustavaksi erotuomariksi.Kuva: Mira Lönnqvist

15.12.2022 klo 13:30

- Luonnollisesti olen tyytyväinen, että suomalaista erotuomariosaamista arvostetaan ja saimme pari lisäpaikkaa, iloitsee Palloliiton erotuomaripäällikkö Johan Holmqvist.

- Haluan lämpimästi onnitella kaikkia nimettyjä erotuomareita. Erityisen suuret onnittelut ensimmäistä kertaa kansainvälisiksi erotuomareiksi nimetyille. Heillä kaikilla on takana monen vuoden määrätietoinen työ, joka näin nyt palkitaan. Ensi vuoden aikana he pääsevät näyttämään osaamistaan myös kansainvälisillä kentillä, Holmqvist jatkaa.

Erotuomarit

Al-Emara Mohammad