FF Jaro ja SJK Akatemia kohtaavat Pohjanmaan paikallisessa

Kello 18:30 alkava ottelu näkyy tutusti Ruudusta.

Mykyta Savchenkon Jaro pelasi vahvasti viikonloppuna.Kuva: Ⓒ Kalevi Hämäläinen /SPL

20.7.2022 klo 07:26

FF Jaron mainiot esitykset jatkuivat viikonloppuna Helsingissä, kun joukkue murjoi PK-35:n lukemin 4-0. Vierasjoukkue karkasi kolmen maalin etumatkalle jo avausjaksolla, eikä isännät saaneet kunnon kiriä aikaan missään vaiheessa. Heikosti kauden aloittanut Jaro on tällä hetkellä kuntopuntarin kärkijoukkue, ja voitto SJK Akatemiasta voisi nostaa joukkueen jo kolmossijalle.

SJK Akatemia puolestaan kärsi tappion Tepsille viime perjantaina. Sarjanousija johti sarjakärkeä vielä vartti ennen varsinaisen peliajan päättymistä, mutta peli kääntyi lopulta turkulaisten eduksi. Tappiosta huolimatta Akatemia on vain parin pisteen päästä Jarosta ja ylemmän jatkosarjan paikasta - Pietarsaareen Brian Pagen miehistö lähtee revanssi mielessään, sillä Jaro vei joukkueiden edellisen kohtaamisen.

Lipunmyynti
Kotijoukkueen ennakko