E-urheilu aktivoimaan seuratoimintaa?

Suomen Palloliitto hakee seuroja uusien e-jalkapallon toimintamallien pilotointiin loppuvuodelle 2022.

e-jalkapallo-uutiskansi

17.5.2022 klo 14:28

E-urheilusta vetovoimaa seuratoimintaan? Etsimme innokkaita seuroja mukaan pilotointiin! Pilotoinnin tarkoituksena testata ja löytää parhaita mahdollisia toimintamalleja e-jalkapallon mukaan ottamiseksi osaksi seuratoimintaa. Liikkeelle lähdetään Palloliiton ja Sportsgamerin ohjauksessa, mutta seuran tavoitteiden mukaisesti.

Palloliiton strategian tavoitteisiin on kirjattu jalkapallon ja seurojen brändien ja kiinnostavuuden vahvistaminen. E-jalkapallo on siihen erinomainen työkalu, koska sillä saadaan pelaajia ja seuroja yhdistettyä. Seurat tarjoaisivat pelaajille hyvän paikan harrastaa e-urheilua ja samalla he tavoittaisivat niitä pelaajia ja nuoria, jotka muuten saattaisivat jäädä toiminnan ulkopuolelle.

Seurapilottiin valitaan vähintään kolme seuraa, ensisijaisesti sopivuusjärjestyksessä. Saatamme lisätä pilottiin valittavien seurojen määrää mahdollisuuksien mukaan. Pilottivaihe alkaa viimeistään syksyllä 2022 ja sen kesto sovitaan tapauskohtaisesti. Pilottiin valituille seuroille ilmoitetaan valinnasta ja aloitushetkestä erikseen.

Esimerkkejä mahdollisista seurapiloteista

• Junioritoiminnan kehittäminen

• Yhteistyö e-urheiluorganisaation tai tapahtumajärjestäjän kanssa

• Ottelutapahtuman kehittäminen ja kannattajien aktivointi

Vapaamuotoisen hakemuksen voit lähettää sähköpostitse osoitteeseen: e-jalkapallo@palloliitto.fi

Kiitämme jo etukäteen kaikkia kiinnostuksesta!

Etkö löytänyt etsimääsi?

Seuraa meitä