Captain's Ball 2022 – Palkitut osa 2

Perinteikäs Captain's Ball -gaala järjestetään Helsingissä torstaina 1. joulukuuta kello 18.00 alkaen. Suomen Palloliitto ja Veikkausliiga palkitsevat tilaisuudessa kauden 2022 parhaita.

MTV Urheilun Timo Innanen palkittiin vuoden jalkapallotoimittajana.Kuva: Ⓒ SPL /Jimi Soinila

1.12.2022 klo 20:29

Vuoden 2022 Captain's Ball -gaala on täydessä vauhdissa Helsingissä. Gaalan toisessa osiossa palkittiin vuoden jalkapallotoimittaja, vuoden erotuomarit, mestarijoukkueiden valmentajat ja vuoden valmentaja.

Voit seurata Captain's Ball -gaalaa suorana lähetyksenä Palloliiton Youtube-kanavalla >>

Toisen osion palkitut:

Vuoden jalkapallotoimittaja: Timo Innanen