Yksittäislippuja Kazakstan-otteluun ei avaudu myyntiin - Wales-otteluun voi vapautua pieni erä lippuja

• Maajoukkueet

Etelä-Suomen aluehallintoviraston torstainen päätös vaikuttaa merkittävästi Huuhkajien Wales- ja Kazakstan -ottelutapahtumiin. Päätöksen takia emme voi avata yksittäisten lippujen myyntiä Kazakstan-otteluun. Wales-otteluun saattaa vapautua myöhemmin myyntiin pieni erä lippuja.

Etelä-Suomen aluehallintovirasto tiedotti torstaina uusista koronarajoituksista, jotka astuvat voimaan 20. elokuuta. Päätöksen mukaan pääkaupunkiseudulla voi järjestää ulkotiloissa tapahtumia, joissa rajatulla alueella on korkeintaan 50 henkilöä.

Tämä tarkoittaa, että stadion on jaettu kaikkiaan 25 lohkoon, joissa jokaisella on oma sisäänkäynti ja palvelut. Yleisö ei voi liikkua lohkojen välillä. Yhdessä lohkossa voi olla korkeintaan 50 henkilöä.

Järjestelyt Wales (1.9.) ja Kazakstan (4.9.) -otteluissa ovat näin ollen hyvin samantyyppisiä kuin EM-kenraalissa kesäkuussa Viroa vastaan.

Suomi-Kazakstan MM-karsintaotteluun ei näin ollen valitettavasti ole mahdollisuutta avata lisää paikkoja myyntiin.

Etelä-Suomen aluehallintoviraston päätös tuli yllättäen.

– Ottelujärjestelyt olivat täydessä vauhdissa siten, että voisimme ottaa Olympiastadionille terveysturvallisesti kannattajia nauttimaan yhdessä jalkapallojuhlasta, kuten viime syksynä Nations Leaguen otteluissa. Myös Viro-ottelussa kesäkuussa järjestelyt sujuivat ongelmitta, eikä tartuntaketjuja tullut. Avi:n päätös tuli yllättäen ja olemme todella pahoillamme, että suomalainen jalkapalloperhe ei pääse näitä otteluita seuraamaan, Palloliiton pääsihteeri Marco Casagrande sanoo.

KAUSIKORTIN OSTAJIIN oltu yhteydessä

Huuhkajien syksyn MM-karsintaotteluihin myyntiin tullut rajoitettu erä kausikortteja on myyty loppuun.

Olemme olleet kausikortin ostaneisiin yhteydessä ja tarjonneet mahdollisuutta Suomi-Kazakstan -ottelun lippujen hinnan palautukseen 22.8. mennessä. Loput Kazakstan-ottelun liput kohdennetaan kausikortin ensimmäisenä ostaneille. Ne kausikortin omistajat, jotka jäävät ilman Kazakstan-ottelun lippua, saavat palautuksena automaattisesti 1/3 kausikortin hinnasta (pl. Lippupisteen palvelu- ja toimitusmaksu).

Niille kausikortin omistajille, jotka eivät saa lippua Kazakstan-otteluun, tarjotaan etuosto-oikeus A-maaotteluun Suomi-Wales. Myös Wales-otteluun on kuitenkin vain hyvin rajallinen määrä paikkoja, minkä vuoksi lippuja ei mahdollisesti riitä aivan kaikille halukkaille.

Mikäli lippuja jää tämän jälkeen vielä myyntiin, tarjoamme osto-oikeuden maajoukkueen poistituslistan jäsenille. Maajoukkueen postituslistalle voi liittyä täältä >>

Turvallisesti tapahtumaan - tutustuthan ohjeisiin

Molemmissa ottelutapahtumissa on käytettävä maskia koko ottelun ajan (ei koske alle 12-vuotiaita). Tapahtuma-alueella on runsaasti desifiointipisteitä.

Katsomot on jaettu 25 lohkoon, jossa jokaisessa lohkossa on omat palvelunsa. Yleisön ei ole mahdollista liikkua lohkojen välillä. Katsomopaikat on jaettu niin, että turvavälit on helppo säilyttää. Muistutamme, että ottelutapahtumiin saa osallistua vain terveenä.

Tutustu tarkempiin ohjeisiin täältä. >> (Sivu päivittyy).

Tiedotamme Helmareiden Slovakia-ottelun lipunmyynnistä pian.

• Huuhkajat