Suomalaisessa lasten jalkapallovalmennuksessa halutaan ottaa laatuloikka - tule johtamaan projektia!

Suomen Palloliitto etsii intohimoista lasten jalkapallotoiminnan kehittäjää lasten valmennuksen projektipäälliköksi.

Projektipäällikkö johtaa Suomen Palloliiton ”Kehitämme lasten valmennuksen ydintaitoja seuraympäristössä” -strategiaprojektia.

Strategiaprojektin tavoitteena on edistää lasten valmentajien osaamista sellaisissa valmennuksen ydintaidoissa, jotka ovat suomalaisen jalkapallon lasten valmennuksen kehitysloikan kannalta erityisen merkittäviä. Kehitettävät ydintaidot päätetään yhdessä seurojen kanssa, laajan keskustelun pohjalta.

Hakijalta odotetaan jalkapallon seurakentän tuntemusta, energistä asioihin tarttumista, oma-aloitteisuutta ja kykyä hallita valtakunnallista projektia suunnitelmallisesti - erinomaisella itsensä johtamisen otteella.

- Valmentajien osaamisen lisääminen on yksi keskeinen tavoitteemme. Tämän roolin kautta haluamme vauhdittaa nimenomaan lasten valmentajien osaamisen kehittymistä ja tukea seuroja sen toteuttamisessa. Ajatuksena se, että valikoidut ydintaidot kehittyisivät mahdollisimman monen lasten valmentajan arjessa, jolloin askel lasten valmennuksen näkökulmasta olisi valtakunnallisesti merkittävä, Palloliiton lapsuusvaiheen valmennusosaamisen päällikkö Santeri Suvala sanoo tehtävästä.

Työtehtävä ei ole paikkasidonnainen ja työtehtävä sijoittuu lähimpään Palloliiton toimistoon, joita on yhteensä kymmenen ympäri Suomen. Jalkapalloon liittyvä koulutus ja kouluttajakokemus katsotaan eduksesi. Tehtävässä tarvitaan suomen ja englannin kieliä sekä ajoittain ruotsin kieltä.

Hakuaika päättyy 25.5.2021 klo 23:59. Tehtävä alkaa 1.8.2021. Työsuhde alkaa kahden vuoden määräaikaisena projektiroolina, jonka jatkoa tarkastellaan osana Palloliiton strategiakokonaisuutta.

Lisätiedot ja hakeminen >>