SPL Etelä / Haku erotuomariakatemiaan 2020

• Alueuutiset
  • Jalkapalloharrastus

Haku Palloliiton Eteläisen alueen erotuomariakatemiaan kaudelle 2020 on avattu. Akatemiakausi kestää tammikuusta lokakuuhun.

Hakijan on oltava:
    - Tavoitteellinen erotuomari
    - Valmis sitoutumaan akatemiatoimintaan

Akatemiavalinnoissa alle 26 vuoden ikä katsotaan eduksi, mutta myös tätä vanhempia voidaan osallistujiksi valita.
    Akatemian toiminta painottuu pääkaupunkiseudulle, mutta kaikki Etelän alueen erotuomarit voivat hakea ja valintoja ei perusteta asuinpaikkaan. Kaikille valituille räätälöidään oma koulutuksensa akatemiassa.

Akatemiaan valitut tullaan jakamaan taso- ja pienryhmiin. Jokaiselle pienryhmälle nimetään oma kouluttaja. Pienryhmillä on vuoden aikana keskimäärin 1-3 tapahtumaa kuukaudessa.

Akatemiaan valittujen tulee pystyä osallistumaan tapahtumiin sekä sitoutua kehittämään itseään erotuomarina myös tapahtumien ulkopuolella. Akatemiaan ei valita osallistujia, jotka pitävät yhä pelaajauraansa erotuomaritoiminnan edellä. Akatemiaan valittujen tulee priorisoida akatemiatapahtumat esim. oman joukkueen pelien edelle.

Akatemiaan valituilta tullaan perimään 50 € osallistumismaksu.

Erotuomariakatemian 2020 kausi avataan akatemiakurssilla, joka järjestetään pääkaupunkiseudulla 18.-19.1.2020.

Haku erotuomariakatemiaan 2020: https://forms.gle/i2Xum2VacxfAu1XJ9
    Hakemus on lähetettävä sunnuntaihin 1.12. mennessä. Valinnoista ilmoitetaan viimeistään maanantaina 16.12.

Akatemiatoiminnasta nykyisen Helsingin piirin nettisivuilla: https://www.palloliitto.fi/jalkapalloperhe/piirit/helsinki/pelitoiminta/erotuomaritoiminta/erotuomarikoulutus-0

Lisätietoja tarvittaessa,
    Topias Tuira