Simo Syrjävaara Cupissa ratkottiin harrastefutiksen SM-mitalit 14. kerran

• Jalkapalloharrastus

Harrastefutiksen SM-turnaus Simo Syrjävaara Cup pelattiin Töölössä viime viikonloppuna nyt 14. kerran.

Turnauksen viidessä eri sarjassa oli tänä vuonna mukana 138 joukkuetta ja yhteensä 1650 pelaajaa. Kolmen päivän aikana otteluita pelattiin kaikkiaan 450. Palloliiton lisäksi turnauksen järjestelyissä oli mukana helsinkiläisiä seuroja ja seuratoimijoita FC POHU:sta, HJK:sta, KäPa:sta, MPS:sta sekä Ponnistuksesta.

Palloliiton kilpailuasiantuntija Janne Suvensalmi kertoo turnauksen sujuneen onnistuneesti.

– Tunnelma oli hieno, kuten harrastejalkapalloilijoiden kesän kohokohdassa aina kuuluukin olla. Perjantain sateiden jälkeen sääkin suosi ja pelit päästiin pelaamaan erinomaisissa olosuhteissa. Kiitokset turnausjärjestäjiltä kaikille osallistujille ja mukana olleille, Suvensalmi kiittelee.

Kuva: Jani Nieminen

Turnauksen mitalistit 2021