Kauden 2022 pelipassit ja vakuutukset

• Seuratoiminta
  • Jalkapalloharrastus
  • Alueuutiset

Kauden 2022 pelipassien ja vakuutuksien myynti alkoi 1.12.2021.

Tulevan pelipassikauden (2022) myynti alkoi keskiviikkona 1.12.2021. Pelipassien ja vakuutuksien ostaminen tapahtuu aiempien vuosien tapaan Pelipaikka-järjestelmän kautta. Katso pika-ohjeet pelipassin uudistamiseen täältä.

Lisätietoa kauden 2022 pelipasseista ja vakuutuksista kootaan Pelipaikan palvelusivulle, mutta tuotteisiin tai niiden hintoihin ei ole tulossa muutoksia aiempiin vuosiin verrattuna. 1.12.2021 jälkeen ostettu pelipassi on voimassa ostohetkestä aina ensi vuoden loppuun (31.12.2022) asti. Pelipassi ja vakuutus kannattaa siis uusia hyvissä ajoin joulukuun aikana.

Mahdollisissa ongelmatilanteissa löydät apua Pelipaikan tukipalvelusta (tuki.palloliitto.fi), johon on koottu ohjeita ja tukipyyntölomake niin Pelipaikkaan kuin muihinkin palveluihin liittyen.

Muistutuksena, että kilpailumääräysten mukaisesti vakuutusturva on pakollinen kaikilla nuorilla pelaajilla (2002 tai aiemmin syntyneet). Seura on viime kädessä vastuussa pakollisen vakuutusturvan järjestämisestä tai varmistamisesta.

Huomiothan, että mikäli rekisteröinti koskee alle 16 vuotiasta henkilöä, niin yhteystietoihin tulee laittaa täysi-ikäisen huoltajan yhteystiedot (esim. sähköpostiosoite). Rekisteröintien tiedonkäsittelyn perusteena on ensisijaisesti lisenssimaksuun (Pelipassi) perustuva sopimussuhde, joten erillistä suostumusdokumenttia ei kerätä Pelipaikasssa.