Kaikki Pelissä – Tukea liikunnanopetukseen innostavien opetusvideoiden avulla!

• Jalkapalloharrastus

Suomen Palloliitto tukee liikunnanopetusta sekä seurojen koulu- ja päiväkotiyhteistyötä Kaikki Pelissä -toiminnalla. Juuri julkaistut opevideot antavat vinkkejä ja valmiita malleja innostavien liikuntatuntien toteuttamiseen.

Kaikki Pelissä toiminnan on tarkoituksena liikunnan määrän, ilon ja laadun kasvattaminen jalkapallon avulla. Toiminta tukee lasten ja nuorten sosiaalista, henkistä ja liikunnallista kehittymistä ja kehittää oppimista sekä jaksamista.

Tuoreilla opettajille suunnatuilla Kaikki Pelissä -opevideoilla halutaan madaltaa kynnystä jalkapallon käyttämiseen oppimisen välineenä. Videosarja koostuu neljästä osasta: Hippaleikit, Pienpelit, Leikit sekä Yhden tunnin organisointimalli.

- Haluamme uudistetulla materiaalilla kannustaa pallopelien pelaamiseen liikuntatunneilla. Tarkoituksena on myös esitellä aktiivista liikkumista sisältäviä ja innostusta ruokkivia harjoitteita helposti käytettävässä muodossa. Haluamme jatkuvasti kehittää palveluamme opettajille ja toivommekin palautetta materiaalin toimivuudesta sekä lisätarpeista, seurakehittäjä Mikko Tulonen kertoo.

Opevideoista saa tarkat ohjeet innostavien ja kehittävien leikkien sekä pelien sisällyttämiseen liikunnanopetukseen. Kaikki opevideot löytyvät Palloliiton Youtube-kanavalta - sekä suomeksi että ruotsiksi.

Lue lisää Kaikki Pelissä -toiminnasta ja tutustu opevideoiden materiaaleihin >>

Hippaleikit