Hiljainen hetki Siiri Perälän muiston kunnioittamiseksi futsalin pääsarjoissa 8.–9.1.

• Futsal

Palloliitto toivoo, että kaikissa naisten ja miesten Futsal-Liigojen ja Futsal-Ykkösten  8.–9.1. pelattavissa otteluissa hiljennytään hetkeksi ennen ottelun alkua kunnioittamaan Siiri Perälän muistoa.

Futsalmaajoukkueen ja GFT:n pelaaja Siiri Perälä menehtyi keskiviikkona 5.1. pitkäaikaisen sairauden murtamana. Siirin tarina ja kohtalo on koskettanut syvästi futsalyhteisöä.

Palloliitto toivoo, että kaikissa naisten ja miesten Futsal-Liigojen ja Futsal-Ykkösten  8.9.1. pelattavissa otteluissa hiljennytään hetkeksi ennen ottelun alkua kunnioittamaan Siirin muistoa.

Lauantaina ja sunnuntaina pelaaville joukkueille on lähetetty toimintaohjeet hiljaisen hetken viettämiseksi otteluissa. Vaikka otteluissa ei yleisöä sallittaisi paikalla olevaksi, niin Futsal-Liigoissa joukkue-esittelyt tehdään normaaliin tapaan. Otteluiden yleisö on koronarajoituksista johtuen nyt kotikatsomoissa.

Muistohetkeen on saatu Siirin vanhempien lupa.

>> Siiri Perälä on poissa | Suomen Palloliitto

>> In memoriam: Siiri Perälä (1993–2022) (Kampuksen Dynamo)

• futsal
  • Siiri Perälä