Yhteistyöseurasopimuslomake

Yhteistyöseurasopimus pitää molempien lajien osalta toimittaa vähintään kaksi viikkoa ennen aikaisemman sarjan alkua ja jalkapallon osalta aina kuitenkin viimeistään 28.2.2022 sen Palloliiton alueen kilpailutoiminnolle, jonka alueeseen SEURA kuuluu. Kilpailun järjestäjä voi painavista syistä hyväksyä sopimuksen myöhemminkin, kuitenkin viimeistään ennen aikaisemman sarjan alkua.

Yhteistyöseurasopimuksen rekisteröintimaksu (jalkapallo=200 euroa, futsal=100 euroa) laskutetaan valitun lajin muun laskutuksen yhteydessä.

Sopimus astuu voimaan, kun sopimus on toimitettu alueen kilpailutoiminnolle ja se on kirjattu Taso-järjestelmään. Solmituista sopimuksista ylläpidetään luetteloa Palloliiton verkkosivuilla.

Palloliiton valtakunnallisessa tai alueellisessa sarjassa pelaava seura (aikuisten joukkue) ja yhteistyöseura (nuorten joukkue) ovat solmineeet alla olevan yhteistyöseurasopimuksen jalkapallokaudelle 2022 tai futsalkaudelle 2021-22.

Seura, jolla on valtakunnallisessa tai alueellisessa sarjassa pelaava aikuisten joukkue
Yhteistyöseura, jolla on valtakunnallisessa tai alueellisessa sarjassa pelaava nuorten joukkue.