Uudenmaan piiri

Viestintävastaavien verkosto käynnistyy

Palloliiton uudessa strategiassa 2016-2020 viestintä on yksi neljästä päävalinnasta. Jo aiemmin olemme kehittäneet seuraviestintää osana laatujärjestelmää, alueellisissa viestinnän prosessikoulutuksissa sekä vaihtuvien viestintäteemojen koulutusilloissa. Lisäksi keväinen Kannusta mua –kampanja nosti esiin juniorijalkapalloa sekä antoi hyödyllistä oppia uudenlaisesta yhdessä tekemisestä. Seuraava askeleemme viestinnän tukemiseksi on viestintävastaavien verkoston perustaminen.

Verkoston tavoitteet ovat:
- tutustuminen
- osaamisen jakaminen ja lisääminen
- yhteistyön lisääminen
- viestinnän kehittäminen yhdessä

Historian ensimmäinen viestintäverkoston tapaaminen järjestetään tiistaina 20.9. klo 18.00-20.15  Palloliiton Helsingin piirissä (Maistraatinkatu 5). Illan aikana keskustelemme yhdessä seuraviestinnän onnistumisista ja haasteista, viestintäverkoston toimintatavoista ja sisältötoiveista.

Halutessanne voi verkostoon kuulua useampikin henkilö seurasta, mutta ennen kaikkea tukiverkosto on tarkoitettu seuran viestintävastaavalle.  Ilmoittautumisaika on 16.9. asti.

Ilmoittautuminen osoitteessa: http://splhelsinki.etapahtuma.fi/
Tarvittava palvelutunnus: viestintä

Lisätietoja viestinnän kehittämisestä ja viestintäverkostosta:

Taneli Haara, Uusimaa
Kehityspäällikkö