Uudenmaan piiri

Vahvista ammattitaitoasi ja hae mukaan seuratoiminnan kehittäjän koulutukseen

Haku seuraavaan Seuratoiminnan kehittäjän tutkintoon (SPL2) on alkanut 1.9.2015! Koulutus on tarkoitettu jalkapalloseuran
toiminnanjohtajan, seuratoiminnan ohjaamisen ja hallinnon tehtävissä toimiville asiantuntijoille tai näihin tehtäviin aikoville.
Koulutus sopii myös seuran hallituksen tai toimielinten jäsenille.

Koulutus on osa Suomen Palloliiton seuratoiminnan johtamisen koulutuskokonaisuutta ja sen käytännön toteutus on yhdessä Haaga-Helia ammattikorkeakoulun kanssa. Jalkapallon toimintaympäristöön räätälöidyn koulutuskokonaisuuden kantavia teemoja ovat seuran strategia, ihmisten johtaminen, markkinointi, viestintä ja talous. Täältä löydät lisätietoa koulutuksesta, sen tavoitteista sekä aikataulusta.

Haaga-Helia kouluttaa palvelu-, myynti- ja yrittäjähenkisiä asiantuntijoita. Haaga-Helialla on pitkä kokemus urheiluliiketoiminnan ja seuratoiminnan kehittäjien kouluttajana. Tavoitteenamme on laadukas koulutus ihmisläheisesti, nykyaikaisilla välineillä. Tutustu Haaga-Heliaan Youtubessa https://www.youtube.com/user/HAAGAHELIAviestinta

Lisätietoa  ja  hakulomake linkistä :http://www.seuraohjelma.fi/seuranhallinto/seuratoimijat/osaamisenkehittaminen/spl2

Seuratoiminnan kehittäjän pilottikoulutus järjestettiin ensimmäistä kertaa kaudella 2014-2015. Katso koulutukseen osallistuneiden fiiliksiä Huu-TV:stä.