Uudenmaan piiri

Unelma Cuppi 5.9.2015, ilmoittautuminen käynnissä

Hillittömän hauska aikuisten naisten jalkapallotapahtuma Unelma Cuppi järjestetään yhdeksättä kertaa Myyrmäen Stadionilla jossa kansainvälisen tason tekonurmikenttä. Lisäksi stadionilla on katetut katsomotilat ja runsaasti pukuhuonetilaa osallistujille.

Unelma Cuppi on aikuisten naisten tapahtuma, joten kaikkien pelaajien tulee olla vähintään 18-vuotiaita. Kerää 6-8 hengen joukkue ja tule nauttimaan aidosta liikunnan ilosta! Turnauspäivänä pääset joukkueesi kanssa pelaamaan useita pelejä muita naisjoukkueita vastaan kannustusjoukkojen edessä. Luvassa on tiimihengen nostatusta, hyvää ohjelmaa, makeita palkintoja ja ennen kaikkea pelaamisen iloa. Tapahtuman tärkein päämäärä on hauskanpito!

Turnauksessa joukkueet on jaettu kolmeen eri sarjaan pelitaustan mukaan:
- A-Cupissa pelaavat naiset, jotka eivät ole pelanneet jalkapalloa aikaisemmin (aiempia Unelma Cuppi turnauksia lukuun ottamatta),
- B-Cuppiin ovat tervetulleita kaikki vähäisen pelikokemuksen omaavat piirisarja- ja KKI-tason naiset. Mukaan mahtuu 48 joukkuetta,
- C- Cuppiin ovat tervetulleita kaikki  naiset aikaisemmasta pelitaustasta riippumatta. Jos olet pelannut kilpatasolla Palloliiton sarjoissa, on tämä sinulle oikea sarja.
A-Cupissa kenttien koko on n. 13*25 metriä ja niissa on ilmatäyteiset maalit ja rajat. Muissa sarjoissa kenttien koko on n. 20*40, pikkumaalit käytössä.

Unelma Cuppi kotisivulta löydät myös apua harjoittelun aloittamiseen. Harjoitteluohjeista löydät erilaisia treeniohjelmia ja tietoa jalkapallosta. Harjoitella siis saa, mutta ei ole pakko!

Unelma Cuppi on Suomen Palloliiton tapahtuma ja sitä järjestää Suomen Palloliitton Uudenmaan piiri yhteistyössä Vantaan Jalkapalloseuran kanssa.

Lue lisää Unelma Cupista >>