Uudenmaan piiri

Simo Syrjävaara Futsal Cup 2015 pelattu

Vuoden 2015 Simo Syrjävaara Futsal Cupin mestarit ovat selvillä. Seuraava turnaus järjestetään huhtikuussa 2016, päivämäärät varmistuvat lähiviikoina, ilmoittautuminen avautuu joulukuussa.

Kaikkiaan turnaukseen osallistui 97 joukkuetta ja yli 1 000 pelaajaa. Otteluita turnauksessa pelattiin 288 ja niitä tuomitsi 18 erotuomaria. Kaikki sijoitusottelut pelattiin sunnuntaina, alla kunniataulukko. Simo Syrjävaara toimi palkintojenjakajana apunaan piirihallituksen jäsenet Kaj Wiander ja Seppo Mäkinen.

Turnauksen sijoitukset
Naisten Fair Play, 1. Hot Shots, 2. KP-75 Oikkupolvet, 3. Lepa N United, 4. LePa Naiset. Sarjaan osallistui 37 joukkuetta.
Naisten harrastesarja, 1. Rake YJ, 2. EPS/Paprikat, 3. HASTI, 4. FC Wild/Team Venus. Sarjassa mukana 8 joukkuetta.
Naisten kilpasarja, 1. EPS/Futispampulat, 2. FC HIKI, 3. Liikunnan Riemu, 4. Team Vanpa/Rock’n Boll. Sarjassa mukana 5 joukkuetta.

Miesten Fair Play, 1. Bertil, 2. UG Darra, 3. FC Karzinkarjut 2, 4. K-18. Sarjassa mukana 31 joukkuetta.
Miesten harrastesarja, 1. Uudenmaan Autopesu, 2. FC-SS.K.T.U.R, 3. Mikan Enkelit, 4. Kipeät Ukkelit. Sarjassa mukana 10 joukkuetta.
Miesten kilpasarja, 1. AC Niittokone, 2. FC Liikunta Grandpa/Kiev, 3. Domin Anssi, 4. FC Viikingit/S.C.P. Sarjassa mukana 6 joukkuetta.

Kaikki tulokset täältä >>

Historiaa nopein maali-kisassa
Turnauksen aikana järjestettiin 10 nopein maali-kierrosta. Kisassa tehtiin kahdenlaista historiaa, kautta aikain nopein maali syntyi naisten kilpasarjan ottelussa Team Vanpa/Rock’n Boll – Liikunnan Riemu. Maalintekijänä Team Vanpan Anette Stubbe, aikaa maalintekoon meni 8 sekuntia. Samoin turnauksessa tehtiin kautta aikain hitain nopein maali. Maalin teki RaKe YJ:n Saija Ylitalo ajassa 14:54 ottelussa RaKe YJ – LePa/Lepakot. Palkinnoksi nopeimman maalin tekijät saivat maajoukkueen fanituotteita sekä kahden hengen liput miesten MM-karsintaan Suomi – Unkari 13.6. Olympiastadionilla.

Simo Syrjävaara Futsal Cupin kuva-albumi täältä >>

Kiitos kaikille turnaukseen osallistuneille pelaajille, joukkueiden johdolle, erotuomareille ja toimitsijoille!

Kesän Simo Syrjävaara Cup järjestetään 24.-26.7., lue lisää turnauksen järjestelyistä vastaavan Helsingin piirin sivuilta >>

simo_syrjaevaara-gunnar_yliharju.jpgKaksi Captain's Ball-saajaa, Simmo Syrjävaara ja Gunnar Yliharju