Uudenmaan piiri

Kuukauden toimija - Markku Sandström, IF Sibbo Vargarna

Palkitsemme kuukausittain ansioituneen seuratoimijan suomalaisen jalkapallon ja seuratoiminnan eteen tehdystä työstä. Tavoitteena on nostaa esiin ihmisiä, joita ilman suomalainen jalkapalloseuratoiminta ei yksinkertaisesti toimisi ja samalla nostaa arvostusta kaikkia vapaaehtoistyötä tekeviä ihmisiä kohtaan. Maaliskuun palkittu on Markku Sandström, IF Sibbo Vargarna.

Markku toimii IF Sibbo Vargarnan jalkapallojaoston puheenjohtajana. Yhdessä seuran muiden aktiivien kanssa tehdyn työn tuloksena Sipoossa pelaajamäärät ovat kasvaneet ja toiminta kehittynyt. Helmenä tälle vuodelle on oman jalkapallohallin valmistuminen. Pitkä urakka huipentui, kun hallin viralliset avajaiset pidettiin maaliskuussa. Markku on ollut keskeinen tekijä hallin suunnittelussa ja rakentamisessa. Seuratoiminnan lisäksi Markku on aktiivinen myös muissa luottamustehtävissä mm. Uudenmaan piirin hallituksessa ja seurakehitysvaliokunnan puheenjohtajana.

Uudenmaan piiri kiittää ja onnittelee Makea. Palkintona kahden hengen illallinen.

Lue lisää vapaaehtoistyöstä ja aiemmin palkituista

IF Sibbo Vargarna

Taneli Haara