Uudenmaan piiri

Kuukauden toimija - Esa Jäntti, HooGee

Palkitsemme kuukausittain ansioituneen seuratoimijan suomalaisen jalkapallon ja seuratoiminnan eteen tehdystä työstä. Tavoitteena on nostaa esiin ihmisiä, joita ilman suomalainen jalkapalloseuratoiminta ei yksinkertaisesti toimisi ja samalla nostaa arvostusta kaikkia vapaaehtoistyötä tekeviä ihmisiä kohtaan. Huhtikuun palkittu on Haukilahden Pallon Esa Jäntti.

Esa toimii HooGee:ssa vastuuvalmentajana tyttöjen 05/06 ikäluokassa ja puuhaa mukana myös tyttöjen 09/11 ikäluokassa. Hän on tehnyt vuosien ajan valtavasti töitä tyttöjen eteen ja samalla kouluttautunut itse UEFA-B tasolle. Esa on yksi HooGeen:n  "Pandaperheen" kulmakiviä. Pandat ovat seuran tyttöjen oma juttu ja tällä hetkellä kaikki HooGeen 2003 ja nuoremmat tytöt on yhtä isoa Pandaperhettä - Pandat, PikkuPandat, KungFuPandat, MikroPandat.

Uudenmaan piiri kiittää ja onnittelee Esaa ja HooGee:ta. Palkintona Esalle kahden hengen illallinen.

Lue lisää vapaaehtoistyöstä ja aiemmin palkituista

HooGee

Taneli Haara