Uudenmaan piiri

Kevään Karusellit pelattu

Uudenmaan piirin ja paikallisten seurojen yhteystyössä järjestämät lasten Karuselliturnaukset pelattiin 6.-7.5. ja 13.-14.5. Ensimmäisenä viikonloppuna tulessa olivat 10-11 -vuotiaat tytöt ja pojat, toisena viikonloppuna pelattiin 7-9 -vuotiaiden turnaukset.

Toisena viikonloppuna turnauskuvassa näkyi Kannusta mua -kampanja.

Molempina viikonloppuina turnaukset vietiin läpi auringonpaisteessa. Mukaan osallistui yli 500 joukkuetta jotka pelasivat yli 1 200 ottelua. Maaliverkot olivat turnauksissa kovilla, maaleja syntyi kahdenviikonlopun aikana 6 132.

#kannustamua
Toisena viikonloppuna oli käynnissä Kannusta mua -kampanja jonka nimissä järjestettiin erilaisia tempauksia juniorijoukkueissa ja turnauksissa. Kampanja jatkuu 11.6. saakka. Positiivinen ilmapiiri on tärkeä osa jalkapalloharrastusta ja kampanjan tavoitteena on tehdä kannustamisesta sekä hyvästä meiningistä suuri ilmiö suomalaisessa jalkapallossa.

Kannusta mua -kampanjaan voivat osallistua seurat, joukkueet ja turnaukset, yksittäiset pelaajat, vanhemmat, tuomarit - ihan kaikki, jotka kokevat, että hyvä fiilis ja käytös ovat teemoja, joita haluaa tukea.  Kampanja on mainio tapa tuoda omassa toiminnassa esille positiivista ilmapiiriä sekä pitää hauskaa yhdessä.

Kampanjasivut uudella ilmeellä on avattu osoitteessa https://kannustamua.palloliitto.fi/. Kampanjassa on seurojen lisäksi mukana Palloliiton yhteistyökumppani Telia.

Syksyn Karusellit
Ilmoittautuminen syksyn Karuselleihin on käynnissä 26.6. asti, lue lisää >>