Uudenmaan piiri

Kannusta mua -kampanja

Kannusta mua –kampanja järjestetään 8.5-11.6.2017. Kampanja pääpaino on positiivisen toiminnan monipuolinen esille tuominen. Kampanajan tavoitteena on turvata hyvä ilmapiiri lasten urheilussa, tuoda esille lajin arvo kasvattajana, ruokkia ja lisätä keskustelua aiheesta ja parantaa lajin imagoa.

Mistä on kyse:

• Positiivinen ilmapiiri on tärkeä osa jalkapalloharrastusta. Kampanjan tavoitteena on tehdä kannustamisesta ja hyvästä meiningistä suuri futisilmiö.
  • Kannustamisen teemaan voi liittää lapsi-vanhempi -akselin lisäksi paljon muita näkökulmia, kuten fanit kannustamassa joukkuetta, kannustus joukkueen sisällä, (työ)kaverin kannustus, valmentajan kannustus pelaajalle jne.

Kannusta Mua –kampanja:

• Innostamme jakamaan hyvää futisfiilistä eri kanavissa mahdollisimman paljon #kannustamua tunnisteella.
  • Kampanja-aika 8.5.-11.6. , teemaa voi hyvin jatkaa omassa toiminnassa ja seuroissa läpi kauden
  • Kampanjasivu on www.kannustamua.fi
  • Kannusta mua -kampanjaan voivat osallistua seurat, joukkueet ja turnaukset, yksittäiset pelaajat, vanhemmat, tuomarit - ihan kaikki, jotka kokevat, että hyvä fiilis on teema, jota haluaa tukea.
  • Kampanjassa mukana kumppanina Telia

Miten tulla mukaan yksilönä ja vinkkejä someen:

Nämä toimenpiteet perustuvat puhtaasti vapaaehtoisuuteen ja ajatukseen, että me kaikki olemme suomalaisen futisperheen jäseniä ja osaltamme mukana rakentamassa tätä yhteisöä.

• Ole mukana vaalimassa hyvää ilmapiiriä ja halutessasi "ilmianna" positiivinen fiilis sosiaalisen median kanavissa #kannustamua hastagilla.
  • Päivitä halutessasi Facebook-profiilisi tai kansikuvasi kampanjan tunnuksella, jonka löydät https://kannustamua.palloliitto.fi/materiaalit
  • Jos sinulla tulee mieleen Kannusta Mua –teemaan sopiva tapahtuma, video, kuva jne., tule jakamaan ideasi jollekin markkinointitiimistä ja voit voittaa yllätyspalkinnon! J

Sosiaalisen median kanavat:

• Facebookissa kampanjaan liittyvää sisältöä julkaistaan myös uudella Futisperhe –sivulla. Futisperhe –sivu on luotu kaikille jalkapallosta kiinnostuneille (pelaajat, valmentajat, taustahenkilöt, vanhemmat jne.). Kanavalla tullaan julkaisemaan monipuolisesti ruohonjuuritasoon liittyvää paikallista, alueellista ja valtakunnallista sisältöä. Halutessasi, käy tykkäämässä sivusta ja kutsu jalkapallosta kiinnostuneet ystäväsikin tykkäämään. Tässä vielä linkki sivulle: https://www.facebook.com/Futisperhe/?fref=ts
  • Ota Instagramissa seurantaan @kannustamua: https://www.instagram.com/kannustamua/
  • Uuden verkkosivun www.kannustamua.fi some -seinämme kerää kampanjatunnisteella #kannustamua jaetut kuvat.

Miksi mukaan:

• Toivomme, että omalta osaltasi olet mukana kertomassa, miten upeaa toimintaa jalkapallokentillä ympäri Suomen tapahtuu.

Muistathan, että alaikäisten lasten kuvaamisessa ja heidän kuviensa julkaisemisessa hyvä käytäntö on aina varmistaa lupa sekä kuvaamiseen että kuvan julkaisemiseen vanhemmilta. Seuratoiminnassa tämä on yleensä hoidettu keskitetysti harrastuksen alkaessa.

Lähipiirisi seurojen kanssa teeman voi ottaa puheeksi ja kertoa näin:
-                           Ilmoita joukkueenne/seuranne mukaan osoitteessa www.kannustamua.fi
-                           sivustolta löytyvät seuroille valmiit materiaalit ja ohjeet kampanjaan

kannusta_mua-painike_150x150px.png