Uudenmaan piiri

Huuhkaja- ja Helmariturnaukset kesäkuussa Eerikkilässä

Poikien C-14 Huuhkaja- ja Tyttöjen C-15 Helmaritoiminta huipentuu Eerikkilän Urheiluopistolla 15.6.-21.6.2017 järjestettävään turnaukseen. Talvella ja alkukeväällä järjestetyissä seuroille suunnatuissa pelitapahtumissa on valmentajakoulutuksen lisäksi tarkkailtu pelaajia. Piirin ja liiton pelaajakouluttajat ovat kutsuneet Uudenmaan piirin seurojen pelaajia harjoituspäiviin 5.4.-6.4. ja leirille Kisakallioon 16.5.-17.5.

Harjoituspäivien ja Kisakallion leirin jälkeen pelaajakouluttajat kiertävät vielä katsomassa seurajoukkuepelejä ennen valintoja Eerikkilän turnaukseen. Uudeltamaalta valitaan sekä pojissa että tytöissä pelaajia kahden kokonaisen ja yhden puolikkaan joukkueen verran. Yhteinen joukkue muodostetaan Helsingin piirin kanssa.

Turnauksien aikana järjestetään runsaasti koulutusta pelaajille, valmentajille sekä erotuomareille. Lisäksi vanhemmille on tarkoitus järjestää info- ja keskustelutilaisuus

Poikien C-14 turnaus alkaa 15.6. ja kestää 18.6. saakka. Tyttöjen C-15 turnaus alkaa 18.6. ja päättyy 21.6.

Lisää kesäkuun 2017 Huuhkaja- ja Helmariturnauksista >>

Jarmo Matikainen