Uudenmaan piiri

Arto Tuohisto-Kokko valmennuspäälliköksi

Arto Tuohisto-Kokko (51) on valittu Uudenmaan piirin väliaikaiseksi valmennuspäälliköksi 16.3.2015–30.9.2016. Tuohisto-Kokko on toiminut pitkään GrIFK:n valmennuspäällikkönä ja osallistunut aktiivisesti Uudenmaan piirin toimintaan valmentajana ja kouluttajana.

Tuohisto-Kokko ottaa vastuun pelaajakehityksen kokonaisuudesta ja johtaa eri ikäryhmien valmennustiimejä. Lisäksi hänen vastuualueeseensa kuuluvat taito- ja kykykoulut, yhteistyö seurojen ja Palloliiton pelaajakehityksen kanssa ja erilaiset asiantuntijatehtävät. Tuohisto-Kokko on Uudenmaan piirin johtoryhmän jäsen ja raportoi piirijohtajalle.

Tuohisto-Kokon työsuhde kestää vakituisen valmennuspäällikön Jarmo Matikaisen työvapaan ajan. Tuohisto-Kokko ja Matikainen tekevät yhteistyötä ja varmistavat yhdessä, että Uudenmaan piirin pelaajakehitystoiminta jatkuu korkealaatuisena ja tuottaa pelaajille lisäarvoa.

Jarmo Matikainen on Uudenmaan piirin käytettävissä erikseen sovittavalla tavalla työvapaansa aikana.

Suomen Palloliiton Uudenmaan piirissä on noin 30 000 rekisteröityä pelaajaa ja 160 seuraa. Piirin toimistossa on 12 päätoimista työntekijää. Piirin toimipiste on Vantaalla. www.palloliitto.fi/uusimaa

Lisätietoja: Piirijohtaja Matti Räisänen, 050 – 5223696, matti.raisanen@palloliitto.fi