Tyttöjen ja poikien C-lopputurnaukset käyntiin

C-ikäluokan valtakunnalliset lopputurnaukset - tyttöjen Laura Kalmari -lopputurnaus ja poikien Kai Pahlman -lopputurnaus - pelataan 24. - 27.7.

Joukkuetaitokilpailut avauspäivänä

Molempiin lopputurnauksiin on karsintojen kautta selvinnyt 15 joukkuetta, minkä lisäksi järjestävä seura pääsee suoraan mukaan lopputurnaukseen.

C-tyttöjen valtakunnallisessa Laura Kalmari -lopputurnauksessa vuonna 2014 järjestävänä seurana toimii ONS, ja turnaus pelataan Heinäpään urheilukeskuksen nurmikentillä. Turnauksen suojelijoina toimivat Suomen Keskustan puheenjohtaja Juha Sipilä ja naisten A-maajoukkueen maalivahti Tinja-Riikka Korpela.

Vuoden 2014 Kai Pahlman -lopputurnaus järjestetään puolestaan Turussa. Järjestävänä seurana on FC Inter.  Turnauksen suojelijana toimii Tasavallan presidentti Sauli Niinistö.

Kumpikin lopputurnaus alkaa torstaina 24.7. joukkuetaitokilpailulla ja itse ottelut käynnistyvät perjantaina 25.7.

Kai Pahlman -turnauksen loppuottelu pelataan sunnuntaina 27.7. kello 16.00 Veritas Stadionilla. Loppuottelua voi seurata suorana lähetyksenä myös Palloliiton Huuhkaja-TV:stä >>

Laura Kalmari -turnauksen finaali Heinäpäässä pelataan samana päivänä kello 16.30 alkaen. Turnauksen otteluita voi seurata suorana lähetyksenä täältä >> (ulkoinen linkki)

Otteluohjelmat ja lisätetoja: