Suomi-Eesti 100+ Challenge – ilmoittautuminen nyt avoinna

Sekä Suomen että Viron itsenäisyyden satavuotisjuhlaa vietetään jalkapallo-, futsal- ja beachfutiskentillä kesäkuun 10. päivä 2017, kun joukkueet molemmista maista kohtaavat toisiaan suuressa jalkapallon haastetapahtumassa.

Avoin kaikille

Tapahtuma on avoin kaikenlaisille joukkueille kansalliselta huipulta aina ruohonjuuritasolle ja epävirallisiin joukkueisiin saakka.

Tapahtuman järjestävät Suomen ja Viron jalkapalloliitot ja otteluita ensi vuonna 10.6. pelataan kummassakin maassa tavoitteena pelata yli sata ottelua yhden ja saman päivän aikana.

Haluaako joukkueenne olla mukana tässä ainutlaatuisessa tapahtumassa ja kohdata joukkueen Suomenlahden vastakkaiselta puolelta? Tai onko teillä naapurimaassa joukkue tai organisaatio, jonka haluatte erityisesti haastaa? Nyt se on mahdollista; rekisteröintijärjestelmä tapahtumaa varten on avattu osoitteessa www.100games.eu

Kaikkien joukkueiden jotka haluavat lähteä mukaan tapahtumaan tulee tehdä hakemus rekisteröintijärjestelmän kautta maaliskuun 2017 loppuun mennessä. Järjestäjät asettelevat joukkueet vastakkain sarjatasojen mukaan siten, että vastakkain on aina kaksi joukkuetta mahdollisimman samalta tai vastaavalta sarjatasolta. Toki voitte myös suoraan haastaa haluamanne vastustajan.
suomifinland100-tunnus_sininen_rgb.jpg

Osallistuvat joukkueet jaetaan seitsemään kategoriaan:
a) Miesten joukkueet (kansalliset ja piirien sarjat)
b) Naisten joukkueet (kansalliset ja piirien sarjat)
c) Nuorten joukkueet (pojat s. , 2001, 2002, 2003, 2004, 2005, 2006 ja tytöt s. 2001, 2003, 2005)
d) Harrastesarjojen joukkueet (muut kuin kohdan a tai b joukkueet)
e) Futsaljoukkueet
f) Beachfutisjoukkueet
g) Tapahtumaa varten kootut joukkueet (yhtiöt, yhteisöt, järjestöt ym.)

Ole mukana tapahtumassa – rekisteröidy nyt Suomi – Eesti 100+ Challengeen. Rekisteröitymiseen >>

Suomi-Eesti 100+ Challenge -tapahtuma on osa Suomi 100 -juhlavuoden ohjelmaa.