SPL Länsi-Suomi hakee tyttövalmennuksen kehittäjää

Suomen Palloliiton Länsi-Suomen piiri hakee

TYTTÖVALMENNUKSEN KEHITTÄJÄÄ

pelaajan laadukkaan arjen varmistamiseksi seuratoiminnassa.

Tehtävä on määräaikainen alkaen sopimuksen mukaan mahdollisimman pian ja jatkuen 31.12.2018 asti.

Tyttövalmennuksen kehittäjänä työskentelet erityisesti seuraympäristössä tyttöseurojen valmentajien kehittäjänä, kouluttajana ja sparraajana. Helmaripäivät ja niihin liittyvät seurakäynnit ovat oleellinen osa työtäsi. Merkittävä osa työstä tapahtuu iltaisin ja viikonloppuisin.

Osallistut tärkeänä osana alueelliseen ja valtakunnalliseen työhön pelaajan laadukkaan arjen turvaamiseksi. Seuravalmentajien ja seurojen valmennuspäällikköjen lisäksi piirin valmennuskoulutuspäällikkö, alue- ja maajoukkuevalmentajat ja muu SPL:n ja piirien valmennusorganisaatioiden henkilöstö ovat tärkeitä työtovereitasi.

Odotamme sinulta valmiutta ja vahvaa motivaatiota edistää Länsi-Suomen piirin tyttöjalkapalloa Palloliiton valmennuslinjan mukaisesti. Hallitset tiimityön ja saat toiminnallasi ihmiset ympärilläsi innostumaan yhteisten tavoitteiden saavuttamisesta. Liikut kentällä ja osaat rakentaa yhteistyöverkostoja seuroihin.

Sinulla on Suomessa tai ulkomailla hyväksytysti suoritettu ja voimassaoleva vähintään UEFA B-valmentajalisenssi tai SPL:n koulutustoiminnon kanssa sovittu henkilökohtainen koulutussuunnitelma sen suorittamiseksi. Vahva pelaaja- ja / tai valmentajakokemus katsotaan eduksi. Olet tottunut käyttämään tietotekniikkaa työssäsi ja sinulla on hyvät suulliset ja kirjalliset viestintätaidot.

Tehtävään valittavan tulee ennen työn alkua esittää alaikäisten kanssa työskentelyyn vaadittava rikostaustaote.

Hakijan CV ja vapaamuotoiset hakemukset palkkatoivomuksineen tulee toimittaa sähköpostilla osoitteeseen jouni.koivuniemi(a)palloliitto.fi viimeistään to 27.4.2017 klo 12.00.

Lisätietoja antaa piirijohtaja Jouni Koivuniemi, 0400 781 659 ja valmennuskoulutuspäällikkö Ari Kervinen, 044 2837 584.