Saitko vakuutuksen maksumuistutuksen?

Jotkut pelipassipelaajat ovat saaneet maksumuistutuksen pelipassivakuutukseen liittyen. Kyseessä on yleisen vakuutusoikeuden ja -ehtojen mukaiseen ilmoitusvelvoitteeseen liittyvä viesti vakuutuksen myyjältä ja se on toimitettu kaikille sellaisille pelaajille, joille on jalkapallon pelipassikaudelle 2017 avoimena – joko pelaajan itsensä tai hänen seuransa toimesta avattu – pelipassiin liitetty vakuutus.

Viesti ei edellytä viestin saajalta toimenpiteitä, jos esimerkiksi oma/muu vakuutus on voimassa ja/tai pelipassin mukana avattua vakuutusta ei muuten haluta voimaan. Aiheena olleen laskun maksamatta jättäminen ei myöskään aiheuta seuraamuksia viestin saajalle.

Jos tämä viestin aiheena ollut vakuutus halutaan voimaan ja lasku on vain syystä tai toisesta jäänyt maksamatta tai jos asiassa on muuta epäselvää, voit ottaa yhteyttä omaan piiriin tai Palloliiton tukipalveluun (laita viestiin pelaajan nimi ja ID-numero). Tarvittaessa piiri/tukipalvelu voivat myös toimittaa ao. vakuutuksen maksulinkin sinulle sähköpostitse.