Sähköinen edustusoikeuden muutos

Edustusoikeudet PalloVerkossa

Pelaajien edustusoikeushistoria on siirretty sellaisenaan Sporttirekisteristä keväällä 2010. Kevään jälkeen lomakkeella tehdyt edustusoikeusmuutokset on syötetty PalloVerkkoon kesän aikana piirien ja liiton toimesta. Näin järjestelmässä on mahdollisimman ajantasaiset tiedot.

Seurakäyttäjä voi itse tarkistaa pelaajiensa edustusoikeudet PalloVerkosta

Yksittäisen pelaajan tiedot saa helpoiten esille valitsemalla seurakäyttäjän valikosta ”Pelaajan tiedot” Henkilöiden hallinnassa seurakäyttäjä näkee kaikki henkilöt joilla on edustusoikeus seurassa Maksuraportilla voi hakea pelaajia joille on ostettu pelipassi. Huomattavaa on että pelipassin on voinut ostaa myös sellaiseen seuraan jossa pelaajalle ei ole edustusoikeutta. Oletusarvoisesti maksuraportti näyttää vain ne pelaajat joilla on edustusoikeus seurassa Poistamalla valinnan ”Näytä vain pelaajat joilla on edustusoikeus seurassa” saa näkyville myös ne pelaajat joilla ei ole edustusoikeutta seurassa Tämän kauden pelipassipelaajat voi listata esim. käyttämällä seuraavia rajauksia haussa: Maksupäivä 1.3.2010-31.12.2010 Maksun status = Maksettu Tuoteryhmä = Peli- ja korttelipassit ”Hae nipussa ja yksittäin ostettuja”

Jos järjestelmästä löytyy edustusoikeuksia jotka mielestänne ovat virheellisiä, ottakaa yhteys piiritoimistoonne tai liiton toimistoon asian selvittämiseksi.

Edustusoikeuden muutos PalloVerkossaSähköinen edustusoikeuden muutos lyhyesti:

Pelaaja kirjautuu PalloVerkkoon omalla tunnuksellaan ja aloittaa pelaajasiirron Vanha seura saa sähköpostitse ilmoituksen että muutos odottaa hyväksyntää Vanha seuran pääkäyttäjä kirjautuu PalloVerkkoon ja avaa muutospyynön omista tehtävistään Vanhan seuran pääkäyttäjä täyttää vanhan seuran osuuden tiedoista ja hyväksyy, tai hylkää muutospyynnön Uusi seura saa sähköpostitse ilmoituksen että muutos odottaa hyväksyntää Uuden seuran pääkäyttäjä kirjautuu PalloVerkkoon ja avaa muutospyynön omista tehtävistään Uuden seuran pääkäyttäjä täyttää uuden seuran osuuden tiedoista ja hyväksyy, tai hylkää muutospyynnön Uuden seuran pääkäyttäjä siirtyy maksamaan edustusoikeuden muutoksen maksua. Maksutapoina Nordean, Sampo Pankin ja OP:n verkkomaksut sekä lasku Piiritoimisto tai Palloliiton toimisto saa edustusoikeusmuutoksen hyväksyttäväkseen kun se näkyy maksettuna

Lisätietoja ja kuvalliset ohjeet löytyvät täältä >>Lisäksi useimmilta sivuilta löytyy PalloVerkon sisällä tarkemmat ohjeet juuri kyseisen sivun toiminnoista. Ohje löytyy oikeasta ylänurkasta kysymysmerkkiä napsauttamalla.

Seuran pääkäyttäjä ja peruskäyttäjäSuuremmissa seuroissa voi olla tarpeen jakaa useita seuratunnuksia PalloVerkkoon. Edustusoikeuden muutoksen myötä seuran pääkäyttäjälle on tulossa mahdollisuus lisätä seurakäyttäjiä itse. Seuran peruskäyttäjä ei pääse hyväksymään edustusoikeuden muutoksia, eikä hän pääse lisäämään toisia seurakäyttäjiä. Näin esim. seuratyöntekijä voi olla pääkäyttäjä, ja kaikki joukkueenjohtajat peruskäyttäjiä.

tiedote_17651852927.jpg