Palloliitto siirtyy sähköisen pöytäkirjan käyttöön

Osa IT-uudistusta

Sähköinen pöytäkirja on askel Palloliiton verkkoviestinnän ja hallinnon uudistamisessa. Tavoitteena on sarjojen seurannan ja hallinnoinnin helpottaminen.

Alla ohjeita ja linkkejä, joista saat lisätietoa sähköisestä pöytäkirjasta ja sarjojen seuraamisesta.

Ottelutulokset löydät täältä>>

Ohjeet joukkueille, erotuomareille ja erotuomaritarkkailijoille löytyvät (PDF-muodossa) täältä:

ohjeet Veikkausliigan, Naisten Liigan ja Ykkösen, Miesten Ykkösen ja Kakkosen joukkueille >>ohjeet Naisten Kakkosen, A-poikien SM ja Ykkösen, B-poikien SM jam Ykkösen sekä B-tyttöjen SM ja Ykkösen joukkueille >>ohjeet Veikkausliigan, Naisten Liigan, Miesten ja Naisten Ykkösen sekä Miesten Kakkosen erotuomareille >>ohjeet Naisten Kakkosen, A-poikien SM ja Ykkösen, B-poikien SM ja Ykkösen, B-tyttöjen SM ja Ykkösen erotuomareille >>ohjeet Veikkausliigan, Naisten Liigan, Miesten Ykkösen ja Miesten Kakkosen erotuomaritarkkailijoille >>

Joukkueille ja erotuomareille on otteluiltoina ja viikonloppuisin sähköisen pöytäkirjan tukipalvelu Palloliiton tulospalvelussa, puh. 09 – 440 140.

Arkisin toimistoaikana tukipalvelu ja neuvonta joukkueille Palloliiton kilpailutoiminnosta puh. 09 – 7421 5247, ja erotuomareille Palloliiton erotuomaritoiminnosta puh. 09 – 7421 51

Valitamme mahdollisia häiriötilanteita käyttöönottovaiheessa, ja kiitämme kaikkia Palloverkon käyttäjiä kärsivällisyydestä!

tiedote_18403716276.jpg