Palloliitto hakee kilpailutoiminnan päällikköä

Suomen Palloliitto (SPL) hakee vakituiseen työsuhteeseen Kilpailutoiminnan päällikköä.

Haku 9.12. saakka

SPL:n Kilpailutoiminnan päällikkönä vastaat suomalaisen jalkapallon strategian yhdestä keskeisestä osa-alueesta – mielenkiintoisten kilpailujen toteuttamisesta. Vastaat liiton kilpailuista ja tuet piirejä alueellisten kilpailujen järjestämisessä. Tukenasi sinulla on osaavat kilpailutoiminnan asiantuntijat, erotuomaritoiminnan osalta SPL:n erotuomaripäällikkö toimii apunasi. Kannat vastuun SPL:n sääntöjen ja määräysten noudattamisen valvonnasta sekä niiden kehittämisestä. Toimit myös liiton lakimiehenä.

Odotamme sinulta vahvaa perehtyneisyyttä urheilu- ja sopimusoikeuteen sekä OTK/OTM-tutkintoa. Tunnet jalkapallon sääntömaailman kotimaan kentiltä kansainvälisille kentille. Ymmärrät kilpailu- ja tulosjärjestelmien toimintalogiikan. Sinulla on aiempaa kokemusta asiantuntijaorganisaation johtamisesta ja talouden seurannasta. Omaat erinomaisen paineensietokyvyn ja hyvät ihmissuhdetaidot. Osaat kommunikoida suomen lisäksi sujuvasti myös ruotsiksi ja englanniksi niin suullisesti kuin kirjallisestikin.

Raportoit suoraan SPL:n pääsihteerille. Lisätietoja tehtävästä antaa pääsihteeri Marco Casagrande puhelimitse numerosta 050-4077109, perjantaina 25.11. klo 16-18, torstaina 1.12. klo 12-14 sekä maanantaina 5.12. klo 16-18.

Voit lähettää CV:si ja hakemuksesi palkkapyyntöineen 9.12. klo 24 mennessä osoitteeseen  hakemukset(a)palloliitto.fi. Merkitse otsikkokenttään ”Kilpailutoiminnan päällikkö”.

Suomen Palloliitto ry – Finlands Bollförbund rf on perustettu vuonna 1907. SPL vastaa jalkapallo- ja futsaltoiminnasta ja niiden kehittämisestä Suomessa. Suomen Palloliittoon kuuluvissa noin 930 jäsenseurassa on noin 140 000 rekisteröityä pelaajaa, joista noin 32 000 on tyttöjä ja naisia.