Palloliitolle UEFA:n markkinointipalkinto

Palloliitto on palkittu UEFA:n KISS Marketing Awards 2016:ssa parhaasta Grassroots -markkinointikampanjasta.

85 hakemusta

KISS Marketing Awards järjestetään kahden vuoden välein ja vuosi 2016 oli järjestyksessään neljäs kerta, kun palkintoja jaettiin. Kaikkiaan hakemuksia tuli ennätykselliset 85 kappaletta 35 Euroopan maasta viiteen eri palkintoluokkaan.
 
Palloliitto oli mukana projektilla CRM:n käyttö pelaajamäärän kasvattamisessa ja tämä katsottiin parhaaksi projektiksi Grassroots-markkinoinnin osalta. Palloliiton palkitun CRM-strategian ydin on datan ja CRM:n hyödyntäminen keskeisenä osana pelaajamäärän kasvun tukemisessa.
 
Palkinto Palloliiton markkinointitiimille luovutettiin KISS Marketing Workshopin yhteydessä.
 
- Paikallaolijat lähes 55 kansallisesta liitosta pääsivät todistamaan kaikkein parhaita eurooppalaisia markkinointiprojekteja palkintojenjakotilaisuudessa, UEFA:n markkinointipäällikkö Noel Mooney kuvasi UEFA:n verkkoivuilla.
 
- 85 hakemuksella 2016 oli ennätyksellinen vuosi ja saimme UEFA:lle hienon pankin markkinointisisältöä, jota voidaan jakaa eurooppalaisen jalkapallon hyväksi.