Kauden 2016 pelipassimyynti alkaa 1.12. Pelipaikassa

Kauden 2016 pelipassien myynti alkaa 1.12.2015.

Hinnat entisellään

Pelipassien ja vakuutusten hinnat ovat säilyneet samalla tasolla kuin edellisenä vuonna.  Lue lisää kauden 2016 pelipassista ja vakuutustuotteista >>

Muistattehan, että käytössä on nyt uusi Pelipaikka-niminen jäsenrekisteri >>

Pelipassi oikeuttaa pelaamaan kotimaisissa sarjoissa ja turnauksissa. Pelipassilla saa lisäksi alennuksia ottelulipuista sekä muita jäsentarjouksia.

Pelipassi 2016 Futis-mobiilisovelluksessa

Ostettuasi pelipassin saat sen näkyviin mobiililaitteessasi Futis-sovelluksessa. Futis-sovelluksen voit ladata oman älylaitteesi sovelluskaupastasi.

* Jos sinulla on jo käytössäsi Futis-sovellus:
Pelipassi vuodelle 2016 päivittyy automaattisesti Futis-sovellukseesi.

* Jos sinulla ei ollut pelipassia kaudella 2015:
Uusi pelipassipelaaja tulee saamaan sovelluksen henkilökohtaiset kirjautumistunnukset automaattisesti Pelipaikka-rekisteriin syötettyyn sähköpostiosoitteeseensa.

* Jos sinulla oli pelipassi myös kaudella 2015, mutta sinulla ei ole vielä Futis-sovellusta:
Lataa Futis-sovellus oman mobiililaitteesi sovelluskaupasta. Sinulle on lähetetty sovelluksen kirjautumistunnukset syksyllä 2015 Pelipaikka-rekisteriin kirjattuun sähköpostiosoitteeseesi. Mikäli et muista kirjautumistunnuksia niin voit tilata uudet tunnukset Futis-sovelluksen kirjautumissivulta ”unohditko salasanasi?” -toiminnolla. Tilausta varten tarvitset Pallo-ID tunnuksesi. Tunnukset Futis-sovellukseen voit saada vain mikäli Pelipaikassa oleva henkilökohtainen sähköpostiosoitteesi on oikein.

Mikäli sähköpostiosoitteesi Pelipaikka-järjestelmässä on väärä niin osoite tulee päivittää oikeaksi. Voit päivittää osoitteen itse luomalla oman käyttäjätunnuksen Pelipaikka-järjestelmään. Vaihtoehtoisesti seura voi päivittää sähköpostiosoitteesi järjestelmään. Huomiothan, että muutokset päivittyvät Futis-sovellukseen viiveellä.