Kauden 2013 Mobiilipassi vuonna 2001 ja sitä ennen syntyneille

Mobiilipassi lähetetään kaikille kuluvana vuonna 12-vuotta täyttäville ja vanhemmille pelaajille jotka ovat lunastaneet pelipassin tälle kaudelle. Pelipassikorttia ei enää postiteta 12 vuotiaille tai sitä vanhemmille pelaajille.

Kortin käyttö edellyttää että puhelimessa on värinäyttö ja toimiva Internet-yhteys joko matkapuhelinverkon tai langattoman lähiverkon kautta. Voit kokeilla yhteyden toimivuuden avaamalla puhelimesi Web-selaimella jonkin verkkosivun. Lisäksi on suotavaa että matkapuhelimesi ohjelmisto on päivitetty uusimpaan korttien toimivuuden varmistamiseksi.

Uusista puhelimista valitettavasti sellaiset puhelimet, jossa mobiilipassia ei voi ladata ovat toistaiseksi Windows Phonet ja Meegot (esim. Nokia Lumiat ja N9). Tavoitteena on saada kortti toimimaan Windows Phonella ennen kauden 2013 korttien lähetystä.

Käy päivittämässä matkapuhelinnumerosi PalloVerkkoon omiin tietoihisi, niin varmistat oman Mobiilipassin saapumisen puhelimeesi. Mikäli lapsen puhelimeen ei voi ladata mobiilipassia, niin hänen numerokseen voi laittaa vanhemman numeron. Mobiilipassissa on pelaajan nimi ja PalloID numero, josta erottaa kenen passista on kyse.

Mahdollisissa ongelmatapauksissa ota yhteys PalloVerkon tukipalveluun arkisin klo 9-11 ja 12-16  puh. 09-3158 5000 tai sähköpostitse palloverkko@palloliitto.fi.

Voit ottaa yhteyttä suoraan Intellipocketiin osoitteeseen tuki@intellipocket.com, mikäli sinulla on teknisiä ongelmia tai kysyttävää laitevaatimuksista.

Jos puhelimeesi ei voi ladata mobiilipassia, voit pyytää todistuksen voimassa olevasta pelipassistasi täyttämällä lomakkeen täällä.