KPV-valmennus harmitteli johtoaseman menettämistä

KPV oli vielä tauolle lähdettäessä kiinni Respect Suomen Cupin välieräpaikassa, kun se johti Ilvestä 2-0. Tamperelaiset tulivat kuitenkin toisella puoliajalla vahvasti ja etenivät neljän parhaan joukkoon 4-2-voitolla.

Ilves pudotti KPV:n toisella puoliajalla

KPV:n päävalmentaja Jarmo Korhosen mukaan joukkue ei yltänyt aivan parhaaseensa.

- Kauden ylivoimaisesti kovin peli. Näitä pelejä me tarvitaan lisää vielä ennen Ykkösen kauden alkua. Jotenkin oltiin tänään jäässä eikä saatu sellaista rentoutta pelaamiseen oikein missään vaiheessa. Mutta vastassa oli yksi suomen kovimpia joukkueita ja tänään kävi näin, summasi Korhonen seuran sivuilla.

- Toisella jaksolla Ilves nosti selvästi tempoa ja tämän myötä meille tuli myös enemmän henkilökohtaisia virheitä, joista Ilves pääsi pari maalia tekemään, kommentoi Vihreiden valmennuksesta Niko Kalliokoski.

- Harmittaa että hukattiin hyvät asetelmat edetä cupissa vieläkin pidemmälle, mutta ei auta jäädä murehtimaan. Nyt keskitytään viimeinen kuukausi siihen että ollaan valmiita huhtikuun lopussa, kun aletaan jakaa pisteitä Ykkösessä, Kalliokoski päätti.

KPV:n otteluraportti >>