Ilmoittautuminen Suomen Cupiin 2018 jatkuu 22.6. asti

Kauden 2018 miesten Respect Suomen Cupin ilmoittautumisaikaa on jatkettu torstaihin 22.6. saakka.

Cup käyntiin elokuussa 2017

Cup alkaa jo elokuussa, jatkuu syksyn otteluiden jälkeen lohkovaiheella alkuvuodesta 2018. Syksyllä pelattaville alkukierroksille osallistuvat Kakkosessa ja sitä alemmissa sarjoissa pelaavat joukkueet.

Cup jatkuu vuoden 2018 alussa lohkovaiheella, johon tulevat tämän kauden tapaan mukaan Veikkausliigan ja Ykkösen joukkueet sekä kaudella 2017 Kakkosen nousukarsintoihin yltäneet joukkueet. Nämä saavat seurakseen alkukierroksilta tiensä jatkoon raivanneet joukkueet siten, että lohkovaiheessa on mukana kaikkiaan 30 joukkuetta.

Ilmoittautuminen kauden 2017-18 miesten Suomen Cupiin on avoinna ja ilmoittautumisaikaa on jatkettu 22.6. saakka. Cupin ensimmäiset kierrokset arvotaan juhannuksen jälkeen.

Ilmoittautuminen cupiin tapahtuu Taso-järjestelmän kautta ja ilmoittautumismaksu tulee maksaa samassa yhteydessä, minkä jälkeen ilmoittautuminen vahvistuu. Ilmoittautumisesta vastaa aina seura, eli Tasoon https://taso.palloliitto.fi/  tulee kirjautua seuratunnuksella.

Miesten Respect Suomen Cupiin ilmoittautuneet joukkueet näkee reaaliajassa tästä linkistä >>