Ilmoittautuminen kauden 2017-18 cupiin avattu

Miesten Respect Suomen Cup kaudella 2017-18 pelataan samalla formaatilla kuin kuluvalla kaudella ja ilmoittautuminen on nyt avattu.

Ilmoittautumisaikaa 14.6. saakka

Cup alkaa jo elokuussa, jatkuu syksyn otteluiden jälkeen lohkovaiheella alkuvuodesta 2018. Syksyllä pelattaville alkukierroksille osallistuvat Kakkosessa ja sitä alemmissa sarjoissa pelaavat joukkueet.

Cup jatkuu vuoden 2018 alussa lohkovaiheella, johon tulevat tämän kauden tapaan mukaan Veikkausliigan ja Ykkösen joukkueet sekä kaudella 2017 Kakkosen nousukarsintoihin yltäneet joukkueet. Nämä saavat seurakseen alkukierroksilta tiensä jatkoon raivanneet joukkueet siten, että lohkovaiheessa on mukana kaikkiaan 30 joukkuetta.

Ilmoittautuminen kauden 2017-18 miesten Suomen Cupiin on nyt avattu ja jatkuu keskiviikkoon 14.6. saakka. Ilmoittautuminen cupiin tapahtuu Taso-järjestelmän kautta ja ilmoittautumismaksu tulee maksaa samassa yhteydessä, minkä jälkeen ilmoittautuminen vahvistuu. Ilmoittautumisesta vastaa aina seura, eli Tasoon https://taso.palloliitto.fi/  tulee kirjautua seuratunnuksella.