SPL Tampere

Lähde mukaan Kannusta mua -kampanjaan

Mistä on kyse?

Kannusta Mua -kampanja tulee taas - tulkaa kaikki mukaan!

Lue lisää kampanjasta täältä.

Viime keväänä järjestetty Kannusta mua -kampanja keräsi laajaa huomiota ja sai paljon hyvää palautetta. Iloiset ilmeet levisivät somessa #kannustamua tunnisteella ja kampanjan nimissä järjestettiin kaikkia kivoja tempauksia junnujoukkueissa ja turnauksissa. Näytimme yhdessä, että positiivinen ilmapiiri on äärettömän tärkeä osa futisharrastusta. Tule mukaan  myös tänä vuonna. Tehdään kannustamisesta ja iloisesta meiningistä vuoden suurin futisilmiö!

Kannusta mua -kampanjaan voivat osallistua seurat, joukkueet ja turnaukset, yksittäiset pelaajat, vanhemmat, tuomarit - ihan kaikki, jotka kokevat, että hyvä fiilis ja käytös ovat teemoja, joita haluaa tukea.  Kampanja on mainio tapa tuoda omassa toiminnassa esille positiivista ilmapiiriä sekä pitää hauskaa yhdessä.

Kampanjaan on superhelppo tulla mukaan, esimerkiksi näin:

• Ota instagramissa seurantaan @kannustamua
  • Jaa hyviä futisfiiliskuvia #kannustamua-tunnuksella
  • Printtaa materiaalia ja käyttää sitä tapahtumissa, turnauksissa, matseissa, treeneissä, vanhempainilloissa..  siellä, missä haluat levittää hyvää fiilistä ja jutella sen tärkeydestä.
  • Ilmoita joukkueesi,seurasi, turnauksesi mukaan (tähän tulee linkki pian)
  • Päivitä Facebook-profiilisi ja kansikuvasi kampanjan tunnuksella
  • Seuraa, jaa ja osallistu kampanjaan aktivisesti somessa #kannustamua tunnuksella
  • Ideoi itse lisää, sillä tämä on kaikkien meidän kampanja!

Kampanjatunnus ja muut materiaalit, joita voit käyttää, löytyvät täältä. Ja täällä lisää ideoita, miten niitä voi käyttää!

Katso lisäksi kampanjan puhutteleva avausvideo

Tulkaa mukaan, kaikkien panos on tärkeä. Näytetään yhdessä koko maailmalle, miten iloinen juttu junnufutis on ja miten upeaa toimintaa kentillä pyörii illasta toiseen!

Kampanjan pääpaino on positiivisen toiminnan monipuolisessa esille tuomisessa. Kampanjan aihetunniste sosiaalisessa mediassa on #kannustamua. Kannusta mua –kampanja järjestetään 8.5-11.6.2017..

Kampanjan tavoitteet:kannusta_mua-nostokuva1.png

- turvata hyvä ilmapiiri lasten urheilussa
- tuoda esille lajin arvo kasvattajana
- ruokkia ja lisätä keskustelua aiheesta
- parantaa lajin imagoa
- kokeilla jotain ihan uutta ja konkreettista yhdessä seurojen kanssa

Joukkueen ilmapiiri on tärkein asia sekä pelaajille että vanhemmille

Hyvä ilmapiiri on tärkeä tekijä lasten harrastuksessa. Tämän todistaa talvella 2016 Palloliiton strategiatyöhön liittyvän kyselyn tulokset, jossa sekä pelaajat että vanhemmat nostivat jalkapalloharrastuksen tärkeimmäksi asiaksi ilmapiirin. Kysely toteutettiin vaihtoehtokyselynä, jossa vastaajat arvioivat eri teemoja asteikolla 1-6. Vastaajia oli n. 1200 lapsista aikuisiin (pelipassipelaajat). Kysely ei ole verrattavissa, sillä vastaavaa ei ole tehty samassa muodossa aiemmin.