Posillipo tyytyväinen pelaajiinsa

FC Honka voitti tiukkojen vaiheiden jälkeen HJK:n 2-1. Hongan päävalmentaja Luciano Posillipo oli iloinen pelaajiensa sitoutumisesta.

Hieno suoritus Hongalta

Posillipo piti ottelun antia hyvänä ja kiitteli pelaajiaan.

- Toinen tiukka paikallispeli peräkkäin. Onnistuimme mielestämme hyvin. Ottelu oli ajoittain hyvin nopeatempoinen ja mentiin keskialueella edestakaisin. Molemmilla näytti olevan hyvä draivi päällä. Riistoja ja tilanteenvaihtoja tuli paljon. Olen erittäin tyytyväinen miten meidän kaikki pelaajat ovat sitoutuneita harjoituksissa ja se näkyi sitten pelissä yhdentoista pelaajan edustuksena. Vastuuta otetaan ja asioita tehdään. Hieno suoritus pelaajilta, Posillipo kehui Hongan sivuilla.

- Tämä kauden alku on hieman väljä ja fyysisestä näkökulmasta ottelurytmiä on täytynyt pitää harjoituksissa yllä. Sitten toukokuussa tulee kuusi peli neljän viikon sisään. Sen jälkeen ottelurytmi tasaantuu. Nyt vietämme muutaman päivän loman tämän kolmen viikon rutistuksen jälkeen ja alamme valmistautumaan Jyväskylää vastaan, Posillipo valotti.