Moilanen manasi Pallokissojen pehmeyttä

Pallokissat jäi vastaantulijan rooliin, kun HJK jyräsi Kuopiossa selvän 7-0-voiton. Pallokissojen päävalmentaja Aki Moilanen pettyi omiensa esitykseen.

Iso pettymys

Moilanen harmitteli erityisesti pelaajiensa pehmeyttä.

- Olimme pehmeitä, annoimme vastustajan ottaa pallon. Emme halunneet voittaa kaksinkamppailuita.

- Tällaisen ottelun jälkeen ei voi olla kuin äärettömän pettynyt, koko joukkue on pettynyt. Tätä emme olisi halunneet näyttää kotiyleisölle. Mutta jonkinlainen herätys tulee meidän saada nyt ja alkaa valmistautumaan seuraavaan matsiin. Ottelu pitää kaikkien käydä läpi, oma tekeminen ja sitten katse jo seuraavaan matsiin, toteaa pettynyt valmentaja Moilanen.

Otteluisäntä Stadium palkitsi lahjakorteilla ottelun aluksi Suomi100-juhlavuoden kunniaksi 100 liigamatsia pelanneet Pallokissojen pelaajat. Lahjakortit saivat Ella Vanhanen (146 liigaottelua), Piia Miettinen (ent. Jukarainen, 170 liigaottelua), Janni Mönkkönen (137 liigaottelua), Erika Winter (120 liigaottelua), Paula Auvinen (120 liigaottelua) ja Anni-Maija Kauppila (101 liigaottelua).

Pallokissat matkustaa viikon päästä 22.7 FC Hongan vieraaksi Espooseen. Seuraava kotiottelu pelataan heinäkuun viimeisellä viikolla 29.7, tuolloin kotistadionilla vastassa GBK.