Ennakko: Pallokissat-GBK

Pallokissat havittelee viimeistä ylemmän loppusarjan paikkaa, kun se saa kotikentälleen GBK:n runkosarjan viimeisessä ottelussa.

Ylemmän jatkosarjan paikka Pallokissojen omissa käsissä

Pallokissat lähtee hyvin keskittyneenä ja valmistautuneena alkusarjan viimeiseen otteluun. Joukkueiden aikaisemmassa kohtaamisessa tällä kaudella Pallokissat voitti kokkolalaiset vieraskentällä 0-3. GBK on sarjataulukossa alimpana neljällä pisteellään. Edellisen kierroksen ottelun GBK hävisi PK-35 Vantaalle niin ikään 0-3.

Pallokissat hävisi niukasti sarjakärki FC Hongalle edellisen ottelun. Tappiosta huolimatta päävalmentaja Aki Moilanen oli tyytyväinen pelaajien esitykseen.

- Aiomme jatkaa vahvaa esitystä nyt kotikentällä. Pelaajat ovat kunnossa ja mm. Signy Aarna pystyi pelaamaan edellisessä ottelussa ehjän 90-minuuttisen. Meidän täytyy keskittyä hyvin otteluun, helppoja matseja ei ole. Yläloppusarja paikka on meidän omissa käsissä, joten tähän meidän tulee keskittyä.

Viimeisen kierroksen ottelut alkavat kaikki klo 17. Pallokissojen takana Naisten Liigassa on sarjanousija JyPK vain yhden pisteen päässä. JyPK kohtaa lauantain matsissa kotonaan Tampereen Ilveksen.