Valmentajat mietteliäinä Jaro-Hongan jälkeen

FC Honka selvitti tiensä Suomen Cupin välieriin voitettuaan Jaron Pietarsaaren Tellus-hallissa 1-0 (0-0).

FC Hongan valmentaja Vesa Vasara kertoo Jaron verkkosivuilla pienen kentän vaikuttaneen peliin.

- Täällä on melko pieni kenttä ja se muutti ottelun kuvaa. Me olisimme halunneet pelata vähän pitempiä hyökkäyksiä, mutta se oli tänään vaikeaa. Toisella puoliajalla onnistuimme siinä vähän paremmin. Pystyimme kuitenkin pitämään Jaron vaaralliset vastahyökkäykset kurissa, Vasara kommentoi.

Jaron päävalmentaja Kristian Heames puolestaan oli pettynyt lopputulokseen.

- Onnistuimme tiettyyn tasoon asti suunnitelmassamme. Mutta, kun on kaksi hyvää joukkuetta vastakkain, ei suunnitelmassa pysyminen ole tietenkään helppoa koko ottelun ajan. Sanoisin, että SJK-ottelussa onnistuimme täydellisesti, mutta tänään jäi hieman vajaaksi. Me yritimme alussa prässätä korkealta ja katsoa, miten Honka reagoi, mutta he pystyivät pelaamaan pallon melko hyvin prässin ohi. Toisaalta oli hyvä päästä kohtaamaan Honka ennen kauden alkua. Uskon, että Honka tulee olemaan Jaron kanssa sarjan kärkijoukkueita, Heames pohtii.

Lähde: Jaron verkkosivut