Ennakko: OPS-EIF

Oulun Palloseura pelaa lauantaina 15.7 kello 17:00 Raatin stadionilla Ykkösen 13.kierroksen ottelunsa.

OPS hakee revanssia

OPS on sarjataulukossa viidentenä 17 pisteellä ja Ekenäs IF 11 pisteellä kahdeksantena. Vastassa on toistamiseen tällä kaudella Ekenäs IF. Viimekertainen ottelu päättyi EIF:n voittoon 4-0, joten OPS:lla on kasvojen pesun aika.

- Lähdimme viime kerralla otteluun piikkipaikalta takki auki, ja se kostautui. Tällä kertaa olemme asemissa alusta asti. Olemme joutuneet muuttamaan pelitapaamme, koska päästämme liikaa maaleja omiin. Nyt viimeisistä kahdesta ottelusta omiin on mennyt vain yksi. Joukkueessa on toki hieman pieniä loukkaantumisia, mutta käytännössä pääsemme pelaamaan lähes täydellä kokoonpanolla. Lisäksi saimme uudelle kärkimiehelle peliluvat kuntoon, OPS-manageri Miika Juntunen kommentoi seuran sivuilla.

OPS:n kokoonpanosta puuttuu lähes varmuudella Eelis Koskinen ja Joona Juntunen loukkaantumisten vuoksi, mutta brasilialaiselle Vitor Borges de Souzalle peliluvat ovat kunnossa.