U19-poikien EM-esiturnauksen liput myyntiin

Suomen Palloliitto on aloittanut alle 19-vuotiaiden (1.1.1999) poikien maajoukkueen EM-esiturnauksen lipunmyynnin tiistaina 1. elokuuta. EM-esiturnaus pelataan Vaasassa ja Seinäjoella 30.8.–4.9.2017 Suomen, Belgian, Hollannin ja Portugalin kesken.

Edulliset liput

Kuuden ottelun turnauspassi maksaa aikuisille 30 ja lapsille 15 euroa. Paikkakuntapassin (kolme ottelua) voi lunastaa hintaan 20 euroa (lapset kymmenen euroa). Yksittäisen ottelun lipunhinta on aikuisilta kymmenen ja lapsilta viisi euroa. Pelipassilaiset sekä SJK:n ja VPS:n kausikorttilaiset saavat ottelulipuista 50 prosentin alennuksen. Edellä mainitut hinnat koskevat ennakkoon ostettuja lippuja, eivätkä sisällä käsittelymaksua.

Lisäksi joukkuelippuja (neljä aikuista ja 16 lasta) myydään 50 euron hintaan aina 14. elokuuta asti. Joukkuelippuja lukuun ottamatta lippuja voi ostaa Ticketmasterin kautta.

EM-esiturnaus valmistaa Suomen joukkuetta ja turnausorganisaatiota Vaasassa ja Seinäjoella 16.–29.7.2018 pelattavaan alle 19-vuotiaiden EM-lopputurnaukseen.