HUU-TV: Slovenia-otteluun valmistaudutaan tarkkaan

Alla on hieno 1-0-voitto Marokosta, mutta Huuhkajat valmistautuu Abu Dhabissa jo täysin perjantain Slovenia-otteluun.

Koko valmennusjohto tarkkailemassa

Huuhkajien valmennusjohtoon kuuluva Jonatan Johansson oli erittäin tyytyväinen esitykseen Marokkoa vastaan

- Todella paljon hyvää. Joukkuehenki ja taistelu ja rohkeus näkyivät pelissä ja totta kai tulos mahtava. Nämä asiat pitää saada nyt siirrettyä myös Slovenia-peliin, Johansson painottaa Huuhkaja-TV:n haastattelussa.

- Moni pelaaja on yllättänyt positiivisesti. Jos nuorista pelaajista puhutaan, niin Robert Taylor ja Jasse Tuominen ovat olleet aivan mahtavia – ja niin on ollut moni muukin.

Koko Suomen valmennusjohto oli tiistaina seuraamassa Slovenian 0-0-tasapeliin päättynyttä ottelua Saudi-Arabiaa vastaan.

- Loistavaa, että saimme kaikki mahdollisuuden mennä ja saimme myös videona sen ottelun. Sitä on nyt keskiviikkona analysoitu. Slovenia on hyvä joukkue ja myös nuori joukkue kuten mekin. Mielenkiintoinen peli tulee, Slovenia on taktisesti selkeästi pelaava joukkue, jota vastaan on vaikea tehdä maalia, Johansson miettii.

- Uskon kuitenkin että meillä on vahvuudet pelata heitä vastaan ja saada myös nyt positiivinen tulos.

Johanssonin lisäksi myös Rasmus Schüllerin, Matej Hradeckyn ja Mikko Sumusalon mietteitä Huuhkaja-TV:ssä >>