EM-esiturnauksen otteluohjelma valmis

Euroopan jalkapalloliitto (UEFA) järjestää alle 19-vuotiaiden poikien (1.1.1999) EM-lopputurnauksen Vaasassa ja Seinäjoella heinäkuussa 2018. Tapahtuman esiturnaus pelataan samoilla paikkakunnilla 30.8.–4.9., kun Suomi isännöi Belgiaa, Hollantia ja Portugalia.

Kimmo Lipposen valmentama Suomi avaa turnauksen Seinäjoella keskiviikkona 30.8. kello 18.30 ottelulla Portugalia vastaan. Perjantaina kotijoukkue kohtaa niin ikään Seinäjoella Belgian ennen Vaasassa 4.9. pelattavaa päätösottelua Hollantia vastaan.

Alle 19-vuotiaiden EM-esiturnauksen otteluohjelma

Keskiviikko 30.8.2017
Kello 13.00 Hollanti-Belgia, Vaasa
Kello 18.30 Portugali-Suomi, Seinäjoki

Perjantai, 1.9.2017
Kello 15.00 Portugali-Hollanti, Vaasa
Kello 18.30 Belgia-Suomi, Seinäjoki

Maanantai, 4.9.2017
Kello 13.00 Belgia-Portugali, Seinäjoki
Kello 18.30 Suomi-Hollanti, Vaasa

EM-esiturnauksen lipunmyynti alkaa kesän aikana. Joukkuelippujen tilauslomake löytyy Palloliiton verkkosivuilta ja muu lipunmyynti alkaa elokuun alussa Ticketmasterissa. Ottelukohtaisten lippujen lisäksi myyntiin tulee mm. turnauspassi, joka sisältää liput kaikkiin kuuteen turnauksen otteluun, sekä paikkakuntakohtainen lippupaketti, joka oikeuttaa sisäänpääsyyn kolmeen otteluun Vaasassa tai Seinäjoella.

Lipunmyynnissä lasten lippu on kohdennettu turnauksen ikäluokan mukaisesti myös kaikille jo 18- ja 19-vuotta täyttäneille.