Länsi-Suomi

SPL Länsi-Suomi hakee valmennuskoulutuspäällikköä

spl_ls-16_vari3d_iso.png

Pelaajan laadukas arki on suomalaisen jalkapallon ja futsalin strategian neljästä päävalinnasta ”painavin.” Ytimessä on pelaajan menestyksekäs kehittäminen seuraympäristössä sekä osaavien ja koulutettujen lasten ja nuorten valmentajien määrän kasvu.

Suomen Palloliiton Länsi-Suomen piiri hakee vakituiseen työsuhteeseen

VALMENNUSKOULUTUSPÄÄLLIKKÖÄ

vastaamaan alueemme valmennuskoulutuksesta ja pelaajakehityksestä.

Valmennuskoulutuspäällikkönä työskentelet erityisesti seurojen valmennuspäällikköjen ja talenttivalmentajien, muiden seuravalmentajien ja Fortum Tutoreiden tukena. Vastaat valmennuskoulutuksesta alueella ja SPL Länsi-Suomen Huuhkaja- ja Helmaripäivien kokonaisvastuu kuuluu myös tehtäviisi.

Merkittävä osa työstä tehdään seuraympäristössä iltaisin ja viikonloppuisin. Osallistut lisäksi tärkeänä osana alueelliseen ja valtakunnalliseen työhön pelaajan laadukkaan arjen turvaamiseksi. Aluevalmentajat ja muu SPL:n ja piirien valmennusorganisaatioiden henkilöstö sekä SPL:n koulutustoiminnon henkilöstö ovat tärkeitä työtovereitasi.

Olet valmennusosaamisen ammattilainen ja Sinulla on Suomessa tai ulkomailla hyväksytysti suoritettu ja voimassaoleva UEFA Pro- tai vähintään UEFA A-valmentajalisenssi tai SPL:n koulutustoiminnon kanssa sovittu henkilökohtainen koulutussuunnitelma sen suorittamiseksi. Pedagoginen ja/tai liikunta-alan koulutus ja kouluttaja- ja/tai valmennuspäällikkökokemus katsotaan eduksi.

Olet oma-aloitteinen ja hallitset laajatkin kokonaisuudet. Sinulla on hyvät vuorovaikutus- ja pedagogiset taidot. Osaat hyödyntää nykyaikaista tietotekniikkaa työssäsi ja pystyt tuottamaan kirjallista ja esitettävää materiaalia. Selviydyt työtehtävistäsi suomen kielen lisäksi tarvittaessa myös englannin kielellä. Ruotsin kielen osaaminen katsotaan eduksi.

Tarjoamme Sinulle modernin työympäristön ja tärkeän pelipaikan suomalaisessa jalkapallossa pelaajan laadukkaan arjen varmistamiseksi.

Tehtävään valittavan tulee ennen työn alkua esittää alaikäisten kanssa työskentelyyn vaadittava rikostaustaote.

Tehtävä alkaa sopimuksen mukaan.

Hakijan CV ja vapaamuotoiset hakemukset palkkatoivomuksineen tulee toimittaa sähköpostilla osoitteeseen jouni.koivuniemi(a)palloliitto.fi viimeistään ma 20.2.2017 klo 12.00.

Lisätietoja antaa piirijohtaja Jouni Koivuniemi, p. 0400 781 659.

****************

Suomen Palloliiton Länsi-Suomen piiri ry on perustettu 10.5.2016 jatkamaan yhdistyneiden SPL:n Satakunnan ja Turun piirien toimintaa. SPL Länsi-Suomi kehittää, ohjaa ja järjestää alueellista jalkapallo- ja futsaltoimintaa yhdessä jäsenseurojensa kanssa. Varsinais-Suomen ja Satakunnan alueella toimivassa piirissä on 110 jäsenseuraa ja niissä yli 20 000 rekisteröityä pelaajaa. Missiomme mukaisesti tarjoamme jalkapalloa jokaiselle. Jokapäiväistä toimintaamme ohjaavat arvomme iloisuus, luotettavuus, menestys ja yhteisöllisyys.
Vuoteen 2020 tähtäävä visiomme on suomalaisen jalkapallon yhteinen: Menestyvä jalkapallomaa - hyvinvoinnin kartuttaja.