Länsi-Suomi

SPL Länsi-Suomi hakee tyttövalmennuksen kehittäjää

spl_ls-16_vari3d_iso.pngPelaajan laadukas arki on suomalaisen jalkapallon ja futsalin strategian neljästä
päävalinnasta ”painavin.” Ytimessä on pelaajan menestyksekäs kehittäminen
seuraympäristössä sekä osaavien ja koulutettujen lasten ja nuorten
valmentajien määrän kasvu.

Suomen Palloliiton Länsi-Suomen piiri hakee

TYTTÖVALMENNUKSEN KEHITTÄJÄÄ

pelaajan laadukkaan arjen varmistamiseksi seuratoiminnassa.

Tehtävä on määräaikainen alkaen sopimuksen mukaan mahdollisimman pian ja jatkuen 31.12.2018 asti.

Tyttövalmennuksen kehittäjänä työskentelet erityisesti seuraympäristössä tyttöseurojen valmentajien kehittäjänä, kouluttajana ja sparraajana. Helmaripäivät ja niihin liittyvät seurakäynnit ovat oleellinen osa työtäsi. Merkittävä osa työstä tapahtuu iltaisin ja viikonloppuisin.

Osallistut tärkeänä osana alueelliseen ja valtakunnalliseen työhön pelaajan laadukkaan arjen turvaamiseksi. Seuravalmentajien ja seurojen valmennuspäällikköjen lisäksi piirin valmennuskoulutuspäällikkö, alue- ja maajoukkuevalmentajat ja muu SPL:n ja piirien valmennusorganisaatioiden henkilöstö ovat tärkeitä työtovereitasi.

Odotamme sinulta valmiutta ja vahvaa motivaatiota edistää Länsi-Suomen piirin tyttöjalkapalloa Palloliiton valmennuslinjan mukaisesti. Hallitset tiimityön ja saat toiminnallasi ihmiset ympärilläsi innostumaan yhteisten tavoitteiden saavuttamisesta. Liikut kentällä ja osaat rakentaa yhteistyöverkostoja seuroihin.

Sinulla on Suomessa tai ulkomailla hyväksytysti suoritettu ja voimassaoleva vähintään UEFA B-valmentajalisenssi tai SPL:n koulutustoiminnon kanssa sovittu henkilökohtainen koulutussuunnitelma sen suorittamiseksi. Vahva pelaaja- ja / tai valmentajakokemus katsotaan eduksi. Olet tottunut käyttämään tietotekniikkaa työssäsi ja sinulla on hyvät suulliset ja kirjalliset viestintätaidot.

Tehtävään valittavan tulee ennen työn alkua esittää alaikäisten kanssa työskentelyyn vaadittava rikostaustaote.

Hakijan CV ja vapaamuotoiset hakemukset palkkatoivomuksineen tulee toimittaa sähköpostilla osoitteeseen jouni.koivuniemi(a)palloliitto.fi viimeistään to 27.4.2017 klo 12.00.

Lisätietoja antaa piirijohtaja Jouni Koivuniemi, 0400 781 659 ja valmennuskoulutuspäällikkö Ari Kervinen, 044 2837 584.

****************

Suomen Palloliiton Länsi-Suomen piiri ry on perustettu 10.5.2016 jatkamaan yhdistyneiden SPL:n Satakunnan ja Turun piirien toimintaa. SPL Länsi-Suomi kehittää, ohjaa ja järjestää alueellista jalkapallo- ja futsaltoimintaa yhdessä jäsenseurojensa kanssa. Varsinais-Suomen ja Satakunnan alueella toimivassa piirissä on 110 jäsenseuraa ja niissä yli 20 000 rekisteröityä pelaajaa. Missiomme mukaisesti tarjoamme jalkapalloa jokaiselle. Jokapäiväistä toimintaamme ohjaavat arvomme iloisuus, luotettavuus, menestys ja yhteisöllisyys.
Vuoteen 2020 tähtäävä visiomme on suomalaisen jalkapallon yhteinen: Menestyvä jalkapallomaa - hyvinvoinnin kartuttaja.